Gjest Dipsey Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hei dere!!! Ville bare fortelle litt om hvordan det går med meg...oj oj oj!! I dag er 3 dagen som jeg skal sette sprøyten. Bruker Gonal F. Så, hver dag nå kl 1700 setter jeg sprøyte. Første dagen, ja, hehe, satt jeg sprøyta rett inn, og den stoppet! Så måtte jeg ta den ut, og stikke på nytt! Æsj! Andre dagen, satt min mann sprøyten og det gikk greit...så greit som det kan gå!! Jada, jeg vet at jeg er pysete, hyler og skriker. Ler og gråter, får helt angst så svetten siler, men ..... For meg er det ikke naturlig å gjøre meg selv noe som er vondt! Og jeg synes det å stikke meg selv, var litt vondt! Derfor har vi vel et lite cirkus her hver dag kl 1700....hehe! Mannen var litt skjønn i går, så skulle han kjøpe oppmuntringsgave til meg, siden jeg var sååååå flink! Han kom hjem med 6 par sokker og nytt sengetøy til meg....gjett om humøret steg godt!! Føler til tider at egglederne danser polka...svisj,,,,,,,,wow...oj! Røyk har jeg lite av...veldig lite....ingenting... Vel, sånn går nå dagene, spray, spray, spary og stikk og spray...helt til neste dag.. Skal til ny ul på tirsdag for å se om dosen skal økes....Men du verden så lite væske det ble etter blandingen!!! Noen som vet noe mer om det???? Vil jo tro at jeg snart må ha mere!!! ??? Ha en fortsatt fin dag...bare 3 timer til jeg skal stikke igjen........=o# Kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68187-f%C3%B8rste-fors%C3%B8k-og-spr%C3%B8yter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Bruker man spray og sprøyter samtidig til slutt? Jeg må nok ha hjelp av mannen her jeg også tenker jeg..hihihi. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68187-f%C3%B8rste-fors%C3%B8k-og-spr%C3%B8yter/#findComment-318558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.