Gå til innhold

Første forsøk, og sprøyter......


Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

Hei dere!!!

Ville bare fortelle litt om hvordan det går med meg...oj oj oj!! I dag er 3 dagen som jeg skal sette sprøyten. Bruker Gonal F.

Så, hver dag nå kl 1700 setter jeg sprøyte. Første dagen, ja, hehe, satt jeg sprøyta rett inn, og den stoppet! Så måtte jeg ta den ut, og stikke på nytt! Æsj!

Andre dagen, satt min mann sprøyten og det gikk greit...så greit som det kan gå!!

Jada, jeg vet at jeg er pysete, hyler og skriker. Ler og gråter, får helt angst så svetten siler, men .....

For meg er det ikke naturlig å gjøre meg selv noe som er vondt! Og jeg synes det å stikke meg selv, var litt vondt! Derfor har vi vel et lite cirkus her hver dag kl 1700....hehe!

Mannen var litt skjønn i går, så skulle han kjøpe oppmuntringsgave til meg, siden jeg var sååååå flink! Han kom hjem med 6 par sokker og nytt sengetøy til meg....gjett om humøret steg godt!!

Føler til tider at egglederne danser polka...svisj,,,,,,,,wow...oj!

Røyk har jeg lite av...veldig lite....ingenting...

Vel, sånn går nå dagene, spray, spray, spary og stikk og spray...helt til neste dag..

Skal til ny ul på tirsdag for å se om dosen skal økes....Men du verden så lite væske det ble etter blandingen!!! Noen som vet noe mer om det???? Vil jo tro at jeg snart må ha mere!!! ???

Ha en fortsatt fin dag...bare 3 timer til jeg skal stikke igjen........=o#

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...