Amiga Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Ja jeg er det! Og de gale har det godt.... ;-) *klem* 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Ja jeg er det! Og de gale har det godt.... ;-) *klem* Ja de gærne har det godt:o) Det er bra sikkert*s* Klem 0 Siter
Spenning Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Ja de gærne har det godt:o) Det er bra sikkert*s* Klem Nå er jeg nysjerrig, hva er dere gale med?? gjette???? skriver dere bare koder her?:-( 0 Siter
kie Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Nå er jeg nysjerrig, hva er dere gale med?? gjette???? skriver dere bare koder her?:-( Jeg hater koder! *venter også på svar* ;-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Nå er jeg nysjerrig, hva er dere gale med?? gjette???? skriver dere bare koder her?:-( Ja nå kan du lure:o) Og ja bare koder*s* 0 Siter
Spenning Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Ja nå kan du lure:o) Og ja bare koder*s* Æ ha lært ta dæ å væra nysjærrig:-)) Har min mistanke om hva det dreier seg om:-)...hmmm 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Jeg hater koder! *venter også på svar* ;-) Jeg hater også koder og intern humor som alle andre enn jeg forstår:o) Fant ut at jeg også måtte teste ut denne kodeskrivinga og interne humorn:o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Æ ha lært ta dæ å væra nysjærrig:-)) Har min mistanke om hva det dreier seg om:-)...hmmm Så du har lært de av mæ? hehe sundt å vær nysgjerrig:) Så du har dine mistanker? Hmm hva tror du det dreier seg om da? 0 Siter
kie Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Jeg hater også koder og intern humor som alle andre enn jeg forstår:o) Fant ut at jeg også måtte teste ut denne kodeskrivinga og interne humorn:o) *hmpf* PM til deg på FH :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 *hmpf* PM til deg på FH :-) Hehe, fikk du ikke svar på det du lurte på? Har lest pmen og svarer i løpet av dagen:o)Egentlig skulle jeg ha gjort noe fornuftig og ikke sittet her å glodd:o) 0 Siter
Spenning Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Så du har lært de av mæ? hehe sundt å vær nysgjerrig:) Så du har dine mistanker? Hmm hva tror du det dreier seg om da? Jeg værer noe spennende, beklager at min caps LOch trøbbler men på søndager er det koselig å gå EnTur i skog og mark når det er godvær:-) Du får tyde kodene du liker så godt selv:-))*lol* 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Jeg værer noe spennende, beklager at min caps LOch trøbbler men på søndager er det koselig å gå EnTur i skog og mark når det er godvær:-) Du får tyde kodene du liker så godt selv:-))*lol* Så det er det du har gjort i dag? Godt en tur i skog og mark? Heldig du er:) 7 åringen min er syk og sambo er på Leknes så da er det ikke så enkelt å få nytt naturen:o) 0 Siter
Amiga Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Æ ha lært ta dæ å væra nysjærrig:-)) Har min mistanke om hva det dreier seg om:-)...hmmm Ikke noe å bli nysgjerrig for! *s* 0 Siter
Amiga Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Ja de gærne har det godt:o) Det er bra sikkert*s* Klem :-D :-D :-D 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 :-D :-D :-D Ikke lett når folk er nysgjerrig:o) Tenke seg til at mitt utsagn om at du er gal kan utløse en slik nysgjerrighet:) Også var det ikke egentlig noe å være nysgjerrig for*s* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Så det er det du har gjort i dag? Godt en tur i skog og mark? Heldig du er:) 7 åringen min er syk og sambo er på Leknes så da er det ikke så enkelt å få nytt naturen:o) Også heiv du deg ikke med???*s* 0 Siter
Amiga Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Også heiv du deg ikke med???*s* Er det der du bor? :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Ikke lett når folk er nysgjerrig:o) Tenke seg til at mitt utsagn om at du er gal kan utløse en slik nysgjerrighet:) Også var det ikke egentlig noe å være nysgjerrig for*s* Jeg tror det er normalt. *s* 0 Siter
Solsikke Skrevet 18. august 2002 Forfatter Skrevet 18. august 2002 Også heiv du deg ikke med???*s* Nei ikke hadde vi barnevakt og jeg tror ikke var det plass i flyet:D Men siste helg i august*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.