Gå til innhold

Mens spørsmål.


cemi

Anbefalte innlegg

Jeg ringte sykehuset og spurte om jeg skulle bruke primolut for å få mensen når jeg bruker spray,de sa det at det var ikke sikkert at jeg fikk mensen når jeg brukte spray og at det ikke var så farlig.Jeg vil nok heller ikke få mens da det kanskje tar 2 mnd før den kommer,blitt veldig uregelmessig det siste halve året.ca 40 dager syklus før.

Er det noen her som vet at man ikke behøver mens når man begynner spray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg gikk på primolut samtidig som jeg startet med spray. Starta med de 31.7. Fikk mens 12.8 og starta sprøyter 16.8. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne starte på sprøyter før etter en blødning...ikke vet jeg hvorfor....Derfor gikk jeg altså på primolut for å være sikker på å få en blødning...sånn var det med meg i alle fall...

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gikk på primolut samtidig som jeg startet med spray. Starta med de 31.7. Fikk mens 12.8 og starta sprøyter 16.8. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne starte på sprøyter før etter en blødning...ikke vet jeg hvorfor....Derfor gikk jeg altså på primolut for å være sikker på å få en blødning...sånn var det med meg i alle fall...

Kos fra

Jeg skal ta og ringe sykehuset i morgen å høre en gang til i tilfelle de har gitt feil info,det vil ikke jeg svi for.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...