Gå til innhold

litt om livet mitt...

Anbefalte innlegg

Gjest solstrålen..

Jeg har egentlig vert her siden 2000. Men har bare skrevet innimellom når jeg har trengt det mest.

Jeg er en jente på 17 år som for 5 år siden ble seksuelt misbrukt av en mann på 33. Han gjennoførte samleie med meg 3 ganger, og filmet og kom med trusler.

November 2000 annmeldte jeg forholdene til politiet, jeg har vert på psykriatisk i ca 3 mnd pga selvmordsforsøk. Advokaten min dør. jeg må få ny.

I juni i år var rettsaken. Jeg måtte inn to ganger og vitne. og jeg måtte gå forbi han og sitte i samme gang som han en hel dag. Det var forferdelig. Men det gikk fint. Begynnte bare å grine 1 gang..

Nå for ikke lenge siden kom dommen : 1 år ubetinget og 1 år betinget fengsel + 365 000 kr i erstatning. Jeg følte han fikk som fortjent, selv om han kunne fått dødsstraff for min del..

Men, jeg hadde akkurat vert i syden og kost meg og så frem til å begynne på skolen igjen etter snart 3 år i rettssystemet. Ringte advokaten for jeg følte på meg at noe var skjedd. Da hørte jeg : Han har anket. Jeg falt i gråt, og så ikke lenger noen lys fremtid. nå må jeg vente, og vente og vente..i ca 1 år til før jeg kan se fremover.

Har gått på medisin siden i fjor, og sluttet i sommer, men jeg vurderer å begynne igjen. Har tunge tider hver eneste kveld nå..Tok tegretol mot flash backs og cipramil mot depperasjoner..

Jeg har en kjæreste som støtter meg fullt og ut, men det er ikke alltid nok, jeg har familie, psykolog og psykomontorisk fysioterapaut..Men det er ikke nok. Jeg svinger igjen. slik jeg gjorde før. noen ganger er jeg meg selv, og andre ganger er jeg en helt annen som jeg ikke klarer å kontrolere..

men jeg skal klare meg gjennom dette helvete også. Har jeg klart det før, skal jeg klare det igjen.

skifter navn fra pedofilmisbrukt til solstrålen. er ikke så dramatisk det..og kjæresten min kaller meg det hele tiden..

håper å få litt svar, for jeg kommer nok til å skrive oftere her inne i fremtiden. Men nå har han blitt dømt en gang, og alle er på min side, jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kan godta dommen..den blir nok bare høyere neste gang..håper jeg..nå må jeg gi meg med skrivingen min her..Lykke til alle sammen. Hva skulle vi gjort hvis vi ikke kunne stått sammen om ting? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68206-litt-om-livet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Føler med deg av hele mitt hjerte...vet så fordømt godt åssen den ventetiden er.Først evigheter til første sak.og nå...ny runde med evig pine.

Vettu.....jeg synes det er topp du har skifta nick.Solståren er så mye mere posetivt ladet...og det virker på sjela di.det er jeg sikker på:-)

Nyt kisen din..la han være der for deg.

Masse gode tanker og lykke til tanker fra meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68206-litt-om-livet-mitt/#findComment-318611
Del på andre sider

Så koselig nick du valgte!

Jeg tror du en dag skal klare å gå med hodet høyt hevet... jeg tror du vil få bedre dager... for du virker som en tøffing!

Det er fint at du allerede får hjelp... og jeg er enig med deg, ta en revurdering av medisinene... -de kan jo hjelpe deg nå i en tøff periode...

**masse styrke sendes til deg**

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68206-litt-om-livet-mitt/#findComment-318628
Del på andre sider

Føler med deg av hele mitt hjerte...vet så fordømt godt åssen den ventetiden er.Først evigheter til første sak.og nå...ny runde med evig pine.

Vettu.....jeg synes det er topp du har skifta nick.Solståren er så mye mere posetivt ladet...og det virker på sjela di.det er jeg sikker på:-)

Nyt kisen din..la han være der for deg.

Masse gode tanker og lykke til tanker fra meg..

Håper også at han får strengere straff neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68206-litt-om-livet-mitt/#findComment-318974
Del på andre sider

Annonse

Kjære Solstrålen!

Forstår godt at du har det tøft nå. Håper du klarer å la være å gruble for mye på dette før det nærmer seg at saken skal opp i retten igjen?

Godt at du har en kjæreste som du har tillit til, vær flink til å bruke ham til å betro deg og snakke ut om hvordan du har det. Ikke gå rundt og rug på følelsene dine!

Så får vi bare håpe at han får enda lenger straff neste gang!

Koselig nick du har, mye bedre enn det forrige!

Stå på, hold ut, og skriv mer her når du trenger å avreagere!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68206-litt-om-livet-mitt/#findComment-320343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...