Gå til innhold

Motiv i barnedrapssaken?


Gjest fatter ikke

Anbefalte innlegg

Gjest fatter ikke

Det er forståelig nok masse stoff om barnedrapssaken i England for tiden, men jeg har ikke ETT sted sett noen spekulasjoner om MOTIV?!

Vanligvis spekulereres det jo over en lav sko.

Hvis vi går ut ifra at de to arresterte er skyldige, hva i huleste kan motivet være?

Lærerdama sur fordi hun ikke fikk stillingen hun søkte på ved skolen??

MEGET mystisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. muligens det samme som for de to barnemorderne her i Norge. Kvinner har ikke alltid en "uskyldig" seksualitet, selv om sadistisk pedofili ikke akkurat er vanlig for noen av kjønnene, takk og pris. Det ene endte med det andre, osv..

Lurer på hvordan man blir sånn, jeg.

Du husker Fred og Rosemary West?? Grøss og gru!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..kanskje det rett og slett bare er at de er splitter pine gale .. Noe motiv har de ikke trengt å ha hvis de er så gale..og det er de jo om de har tatt livet av to unger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har lest, byttet begge disse to navn før de søkte jobb ved skolen.

Utifra det forstår jeg at de har noe å skjule.

Av alle mennesker i denne verden, må man dessverre regne med at noen er så forvrengte i hjernen at de tenner på å misbruke og drepe små barn.

Eller å se på at kjæresten sin gjør det. Dessverre.

Dette er forferdelig trist, og minner oss andre på å passe ekstra godt på barna våre.

Fra drapene i Baneheia til oppklaringen, fikk alle i Kristiansand og omegn beskjed om å passe særdeles godt på barna, store og små, gutter og jenter.

I slike tider priser jeg meg lykkelig over at jeg har en sønn, da det ser ut til at jenter er mer utsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...