Gå til innhold

kameraten hans fikk meg til å gråte

Anbefalte innlegg

Gjest victoria80

For en stund siden skulle jeg ta bussen fra byen og hjem til meg.På bussen satt to av kameratene til gutten som forgep seg på meg i fjor sommer(gutten som forgrep seg på meg var ikke med på den bussen).Plustelig skulle de to guttene av bussen og de måtte da gå forbi meg.Når de gikk forbi meg sa den ene gutten dette til meg: Ta meg på kølla

Først reagerte jeg ikke noe på det,men da jeg hadde gått av bussen begynte jeg å grine.Jeg gråt fordi han ene kameraten til gutten hadde sagt det til meg

Lurer på hva som hadde skjedd hvis gutten som forgrep seg på meg fikk greie på hva kameraten hadde sagt til meg.Siden den ene kameraten hans sa det til meg,forstod jeg at gutten hadde fortalt det som skjedde i fjor sommer til dem.

Selv har jeg lagt merke til at gutten hadde dårlig samvittighet etter det han gjorde mot meg

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...