Gjest victoria80 Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 For en stund siden skulle jeg ta bussen fra byen og hjem til meg.På bussen satt to av kameratene til gutten som forgep seg på meg i fjor sommer(gutten som forgrep seg på meg var ikke med på den bussen).Plustelig skulle de to guttene av bussen og de måtte da gå forbi meg.Når de gikk forbi meg sa den ene gutten dette til meg: Ta meg på kølla Først reagerte jeg ikke noe på det,men da jeg hadde gått av bussen begynte jeg å grine.Jeg gråt fordi han ene kameraten til gutten hadde sagt det til meg Lurer på hva som hadde skjedd hvis gutten som forgrep seg på meg fikk greie på hva kameraten hadde sagt til meg.Siden den ene kameraten hans sa det til meg,forstod jeg at gutten hadde fortalt det som skjedde i fjor sommer til dem. Selv har jeg lagt merke til at gutten hadde dårlig samvittighet etter det han gjorde mot meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68219-kameraten-hans-fikk-meg-til-%C3%A5-gr%C3%A5te/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.