Gå til innhold

Æsj...vond smak


cemi

Anbefalte innlegg

Tok akkurat en dose spray nå.Jeg har hatt vond smak i munnen i dag og da jeg sprayet nå skjønnte jeg hvor den kom i fra.Så nå tygger jeg tyggis så det blïr vel borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, den smaker ikke noe særlig. Hva er det du sprayer for noe?? Jeg har Suprecur...

Tok meg nettopp en dose selv...oj oj oj, jeg er lei av å spraye nå...har spraya i 19 dager...men skal si de har gått fort unna...Tok 3 sprøyta mi kl 1700 og den satt jeg selv...nølte bare litte granne før jeg satt den inn som ei dartpil..hehe..

Lykke til videre med sprayen....Jeg koser meg med den...eeeh, nei..

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den smaker ikke noe særlig. Hva er det du sprayer for noe?? Jeg har Suprecur...

Tok meg nettopp en dose selv...oj oj oj, jeg er lei av å spraye nå...har spraya i 19 dager...men skal si de har gått fort unna...Tok 3 sprøyta mi kl 1700 og den satt jeg selv...nølte bare litte granne før jeg satt den inn som ei dartpil..hehe..

Lykke til videre med sprayen....Jeg koser meg med den...eeeh, nei..

Kos fra

Hihihihi...jeg bruker synarela.

Jeg håper også at disse dagene går unna fort,gleder meg så til det aller siste.Sette inn igjen.

Etter at man har satt egg inn igjen,når kan man teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den smaker ikke noe særlig. Hva er det du sprayer for noe?? Jeg har Suprecur...

Tok meg nettopp en dose selv...oj oj oj, jeg er lei av å spraye nå...har spraya i 19 dager...men skal si de har gått fort unna...Tok 3 sprøyta mi kl 1700 og den satt jeg selv...nølte bare litte granne før jeg satt den inn som ei dartpil..hehe..

Lykke til videre med sprayen....Jeg koser meg med den...eeeh, nei..

Kos fra

Så det gikk greit å sette "dartpilen" selv? Gruer meg til det,men det går det og.

Lykke til med stikkinga og sprayinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihihi...jeg bruker synarela.

Jeg håper også at disse dagene går unna fort,gleder meg så til det aller siste.Sette inn igjen.

Etter at man har satt egg inn igjen,når kan man teste?

Hei!

Du kan teste på dag 14 etter egguttak :-)

Forresten så så jeg at du nevnte manglende mens tidliger, det er ikke alle steder de krever mens før sprøytestart ;-)

Lykke til videre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...