Gå til innhold

FU: Hva slags mobil telefon har du?


Gjest victoria80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nokia 6310 hvor lenge det enn varer.

Jeg får nemlig alltid telefonene med barnesykdommer og andre sykdommer, så jeg banner og bytter telefoner.

Elektronisk drit hele greia.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Nokia, tror det er 3330. Kjøpte den i våres. Den har diverse finesser jeg aldri bruker, inkl.wap. men jeg kan iallefall laste ned logoer og ringelyder, og det holder i grunnen for meg (samt at man kan ringe og motta samtaler med den da, seff).

Jeg har byttet deksel på den et par ganger, nå har jeg et gulgrønt et med lime-frukter på! :-)

Som logo har jeg en liten humle. Under humlen stå det:

"Se ! Jeg har fanget en humle i mobilen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia 3310 - en typisk ungdomstelefon, det, med mulighet for å hente ned både ringetoner og logoer, ta i mot bildebeskjeder og ikke minst å chatte.

Jeg bruker den kun til korte muntlige beskjeder og en smule lengre (men sjeldne) tekstmeldinger..

Har flere deksler, alle ensfargede så nær som ett - som er psykedelisk oransje/gult/brunt med bittesmå runde knapper. Favorittdekselet er dyprødt, men nå om sommeren bruker jeg et lyselyseblått. Logoen er et bilde av treåringen, og ringetonene er hhv "Hotel California" for sambis (klissete), "Take 5" for bestevenninna mi (cool) - og hovedtonen er Multicydes "Flåklypa" (fin).

Dill er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har IKKE nokia:-)Jeg har en Ericsson T20e som er "nydelig" lilla. Ikke en telefon jeg ville valgt, men det var pappa sin og jeg fikk den når han døde tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelska i min store (men sjarmerende :) MOTOROLA v.2288...den er ikke liten og lett, men veldig praktisk. Den "innebygde radioen" funker utrolig bra.

Ellers har jeg en Nokia 8210, den var altfor dyr, og er egentlig veldig kjedelig. Motorolan min har særpreg og sjarm. Alle har jo Nokia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia 3310 - en typisk ungdomstelefon, det, med mulighet for å hente ned både ringetoner og logoer, ta i mot bildebeskjeder og ikke minst å chatte.

Jeg bruker den kun til korte muntlige beskjeder og en smule lengre (men sjeldne) tekstmeldinger..

Har flere deksler, alle ensfargede så nær som ett - som er psykedelisk oransje/gult/brunt med bittesmå runde knapper. Favorittdekselet er dyprødt, men nå om sommeren bruker jeg et lyselyseblått. Logoen er et bilde av treåringen, og ringetonene er hhv "Hotel California" for sambis (klissete), "Take 5" for bestevenninna mi (cool) - og hovedtonen er Multicydes "Flåklypa" (fin).

Dill er viktig.

Når jeg ringer, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...