Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmm er ikke helt med nå... om jeg traff igjen dama fra fredagen? Møtte jeg noen da?

Joa, bryllupet var veldig koselig det, selv om det å gå rundt i mørk dress en hel dag i den varmen som var i går, nærmest var å regne som galskap.

Det burde utvilsomt vært shortsplikt i går!

Maten var ekstremt god, dog var jeg nok ikke den eneste som bemerket at det var alt for lite mat, og det var nummeret før et par av oss bestilte pizza etter middagen.. Men vi følte at det ikke ville vært spesielt dannet :)

Menmen... Sånn er det jo for øvrig også når man går på resturanter. Hovedretten minner jo trossalt ofte mest om en smaksprøve...:)

Menmen.. det hele var veldig hyggelig, og jeg brilljerte til og med på dansegulvet, med selveste bruden, foran 100 tilskuere! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318818
Del på andre sider

Gjest carlina

Hmmmm er ikke helt med nå... om jeg traff igjen dama fra fredagen? Møtte jeg noen da?

Joa, bryllupet var veldig koselig det, selv om det å gå rundt i mørk dress en hel dag i den varmen som var i går, nærmest var å regne som galskap.

Det burde utvilsomt vært shortsplikt i går!

Maten var ekstremt god, dog var jeg nok ikke den eneste som bemerket at det var alt for lite mat, og det var nummeret før et par av oss bestilte pizza etter middagen.. Men vi følte at det ikke ville vært spesielt dannet :)

Menmen... Sånn er det jo for øvrig også når man går på resturanter. Hovedretten minner jo trossalt ofte mest om en smaksprøve...:)

Menmen.. det hele var veldig hyggelig, og jeg brilljerte til og med på dansegulvet, med selveste bruden, foran 100 tilskuere! :)

Ja jeg syns du snakket om ei som skulle i samme bryllup som deg,men som dro hjem tidlig på fredagen...

Har du alzheimer light du å?

Fint at du moret deg da.. ingen som gjorde noen stunt utenom det vanlige da?

Ikke sikkert brudeparet hadde blitt glad om det hadde kommet ett pizzabud med ti pizza'er nei..men en moro tanke var det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318848
Del på andre sider

Ja jeg syns du snakket om ei som skulle i samme bryllup som deg,men som dro hjem tidlig på fredagen...

Har du alzheimer light du å?

Fint at du moret deg da.. ingen som gjorde noen stunt utenom det vanlige da?

Ikke sikkert brudeparet hadde blitt glad om det hadde kommet ett pizzabud med ti pizza'er nei..men en moro tanke var det!

Åja.. hun ja... Jo, hun var der... Satt ute i den varme natten og hjalp henne med gutteproblemer i noen timer etter at brullupet var slutt....

Tja... brudeparet var sikkert sultne de også, så noen pizzar hadde de sikkert ikke sagt nei til :)

Menmen.. vi dytta i oss noen kaker etterhvert, og det stagget vel den verste sulten! :)

Jeg tror egentlig ikke at noen gjorde noe dumt, i hvertfall ikke som jeg fikk med meg, og det "verste", som jo for øvrig ikke var så ille, var noen knuste glass som følge av litt beruselse...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318861
Del på andre sider

Gjest carlina

Åja.. hun ja... Jo, hun var der... Satt ute i den varme natten og hjalp henne med gutteproblemer i noen timer etter at brullupet var slutt....

Tja... brudeparet var sikkert sultne de også, så noen pizzar hadde de sikkert ikke sagt nei til :)

Menmen.. vi dytta i oss noen kaker etterhvert, og det stagget vel den verste sulten! :)

Jeg tror egentlig ikke at noen gjorde noe dumt, i hvertfall ikke som jeg fikk med meg, og det "verste", som jo for øvrig ikke var så ille, var noen knuste glass som følge av litt beruselse...:)

Æsj finnes ikke kjedeligere ting enn å være"trøster" for folk når man er singel...

Apropos fest så ble arbeids festen vår også avlyst neste helg..den vi skulle kidnappe folk langs rebusløpet på..

I stedet blir vi 7 damer som blir hos meg og forser før bytur..menmen kan vel bli moro det også!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318890
Del på andre sider

Æsj finnes ikke kjedeligere ting enn å være"trøster" for folk når man er singel...

Apropos fest så ble arbeids festen vår også avlyst neste helg..den vi skulle kidnappe folk langs rebusløpet på..

I stedet blir vi 7 damer som blir hos meg og forser før bytur..menmen kan vel bli moro det også!

Tja, hadde ikke vært meg i mot å forse med 7 jenter, så det blir sikkert hyggelig det :)

Neida, gikk greit å bidra med min ekspertise i forhold til hennes gutteproblemer, men faren er vel tilstede for at jeg var så til de grader hyggelig at hun har falt for meg!

Hehe, vi hadde et fucking good.. forhold for ett års tid siden, skjønner du, og jeg sneik meg unna... Hmmm og dette er vel første gangen hun har sett meg fra en hyggelig side :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318896
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Tja, hadde ikke vært meg i mot å forse med 7 jenter, så det blir sikkert hyggelig det :)

Neida, gikk greit å bidra med min ekspertise i forhold til hennes gutteproblemer, men faren er vel tilstede for at jeg var så til de grader hyggelig at hun har falt for meg!

Hehe, vi hadde et fucking good.. forhold for ett års tid siden, skjønner du, og jeg sneik meg unna... Hmmm og dette er vel første gangen hun har sett meg fra en hyggelig side :)

Såpass ja..ikke noe særlig å rote seg borti gammle flammer,det var vel en god grunn for at du sneik deg unna den gang å?

He he de syv jentene hadde nok elsket å fått besøk av en singel mann og herset litt med..

Spørs om du hadde følt deg vel da...vi er ikke nådig når vi setter i gang..har skremt mang en gutt vi..he he he

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318912
Del på andre sider

Såpass ja..ikke noe særlig å rote seg borti gammle flammer,det var vel en god grunn for at du sneik deg unna den gang å?

He he de syv jentene hadde nok elsket å fått besøk av en singel mann og herset litt med..

Spørs om du hadde følt deg vel da...vi er ikke nådig når vi setter i gang..har skremt mang en gutt vi..he he he

Jeg tror nok ikke at dere hadde klart å skremme meg, og er damene ille nok så blir jeg bare ille tilbake, og vi hadde fått en fin kveld! :)

Neida, er du gal, jente.. jeg roter meg da ikke borti den dama, men jeg tenkte, innbilsk som jeg er, at kanskje hun falt litt igjen, i og med at hun så noen meget fornuftige sider av meg, som hun ikke har sett før...

Og siden hun falt for ett år siden, så vet man jo aldri :)

Men nope, hun er ikke noe for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-318988
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg tror nok ikke at dere hadde klart å skremme meg, og er damene ille nok så blir jeg bare ille tilbake, og vi hadde fått en fin kveld! :)

Neida, er du gal, jente.. jeg roter meg da ikke borti den dama, men jeg tenkte, innbilsk som jeg er, at kanskje hun falt litt igjen, i og med at hun så noen meget fornuftige sider av meg, som hun ikke har sett før...

Og siden hun falt for ett år siden, så vet man jo aldri :)

Men nope, hun er ikke noe for meg!

He he ok du er herved innvitert neste lørdag klokken 1900..

Og hadde du klart å gi damene hakaslepp skulle du fått premie av meg!!

Du gikk forresten glipp av nydelig Elvis konsert på nrk,og at RBK slo Molde!

Og det sannsynlige funnet av de engelske tiåringene!Pjuuk syke mennesker!

Ellers var vel alt ved det normale her på dol bortsett for tomrommet som oppstår når du forlater oss en lørdags kveld...;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-319008
Del på andre sider

He he ok du er herved innvitert neste lørdag klokken 1900..

Og hadde du klart å gi damene hakaslepp skulle du fått premie av meg!!

Du gikk forresten glipp av nydelig Elvis konsert på nrk,og at RBK slo Molde!

Og det sannsynlige funnet av de engelske tiåringene!Pjuuk syke mennesker!

Ellers var vel alt ved det normale her på dol bortsett for tomrommet som oppstår når du forlater oss en lørdags kveld...;o)

Jeg forlater dere da alltid en lørdagskveld, da jeg på lørdager er ute! :)

Hvis jeg ikke jobber, da.. men det er sjeldent..

Jeg fikk for øvrig med meg at RBK slo Molde, da jeg satt på bord med noen trøndere som benyttet enhver anledning til å "gå på do", men i og med at det ikke var noe å lese på do de gangene jeg var der, så har de nok bedrevet andre ting på sine do-pauser, i og med at jeg via disse gutta var oppdatert på kampen under hele middagen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-319018
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg forlater dere da alltid en lørdagskveld, da jeg på lørdager er ute! :)

Hvis jeg ikke jobber, da.. men det er sjeldent..

Jeg fikk for øvrig med meg at RBK slo Molde, da jeg satt på bord med noen trøndere som benyttet enhver anledning til å "gå på do", men i og med at det ikke var noe å lese på do de gangene jeg var der, så har de nok bedrevet andre ting på sine do-pauser, i og med at jeg via disse gutta var oppdatert på kampen under hele middagen :)

Hmm syns da du jobber ofte helger jeg?

Aha kanskje du faktisk har sittet her full de gangene og våset MEGET fornuftig?

Har litt feeling av at du er små sprø i fylla så det er vel heller tvilsomt

Siden jeg er sykemeldt skal jeg bruke morgen dagen på stranden..mmm gleder meg til det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-319038
Del på andre sider

Hmm syns da du jobber ofte helger jeg?

Aha kanskje du faktisk har sittet her full de gangene og våset MEGET fornuftig?

Har litt feeling av at du er små sprø i fylla så det er vel heller tvilsomt

Siden jeg er sykemeldt skal jeg bruke morgen dagen på stranden..mmm gleder meg til det!

Jo, den siste mnd har jeg vel faktisk jobbet hele to helger, men det er ikke helt normalt.. Dessuten er det svært sjelden at jeg jobber både fredagen og lørdagen. Orker trossalt ikke å "ødelegge" hele helgen med jobb :)

Det har nok hendt at jeg har våset litt her i fylla også, ja, i hvertfall når jeg har kommet hjem på morrakvisten.

Men det har jeg sluttet med nå. Blir trossalt så mye sletting for webbis :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68233-sdd/#findComment-319049
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...