Gå til innhold

SDD


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Enda en melding til deg.. Ville bare si at msn'n min har gått til h...., og jeg kan ikke laste ned på nytt, p.g.a stadige hacke-angrep. Norton-greia går amok. Hadde mellom 20 og 30 meldinger om hacking om dagen, nå er det fullstendig borte.

Tenkte kanskje du begynte å savne meg bittelitt... ehhh.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør jo det da..... Savner deg, altså..:)

Men nå har jeg ikke msn her på jobben uansett, så jeg har faktisk ikke brukt msn på noen dager, ei heller merket at du ikke har vært der...

Men hvis du ikke kan laste den ned, kan ikke jeg bare sende deg den via mail?

Min er garantert hackefri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får få ham til å bli mer aktiv på ICQ igjen :-)

Ja, kan du skjønne hva han har imot icq? Aldri noe tull med den...

Er du forresten hjemme på hybelen din snart igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør jo det da..... Savner deg, altså..:)

Men nå har jeg ikke msn her på jobben uansett, så jeg har faktisk ikke brukt msn på noen dager, ei heller merket at du ikke har vært der...

Men hvis du ikke kan laste den ned, kan ikke jeg bare sende deg den via mail?

Min er garantert hackefri! :)

Det blir det samme, pga den kobler jo opp mot det samme nettverket når den er i bruk. Så tror at pc'n din også er sårbar med msn.

Så det blir nok icq, virker tryggere. Hvorfor vil du ikke bruke icq?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det samme, pga den kobler jo opp mot det samme nettverket når den er i bruk. Så tror at pc'n din også er sårbar med msn.

Så det blir nok icq, virker tryggere. Hvorfor vil du ikke bruke icq?

Jeg kan bruke ICQ også, jeg.. men jeg synes msn er langt raskere og mye bedre. Blir mer som en vanlig chattekanal, lissom...

Jeg har for øvrig icq på marskinen min, så bare gi meg nummeret ditt og jeg skal legge deg inn igjen når jeg kommer hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bruke ICQ også, jeg.. men jeg synes msn er langt raskere og mye bedre. Blir mer som en vanlig chattekanal, lissom...

Jeg har for øvrig icq på marskinen min, så bare gi meg nummeret ditt og jeg skal legge deg inn igjen når jeg kommer hjem! :)

73344749.

Var det hyggelig i bryllupet, forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73344749.

Var det hyggelig i bryllupet, forresten??

Takk, skal legge deg inn i morgen! :)

Ja, bryllupet var kjempehyggelig, og jeg liker visst bryllup! :)

Det eneste var varmen.. det var trossalt nesten ikke til å holde ut i det perfekt været i går, når man gikk i mørk dress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal legge deg inn i morgen! :)

Ja, bryllupet var kjempehyggelig, og jeg liker visst bryllup! :)

Det eneste var varmen.. det var trossalt nesten ikke til å holde ut i det perfekt været i går, når man gikk i mørk dress...

Du liker bryllup, ja :)

Varmt ja, har ikke orket å gå ut i dag engang jeg, så varmt har det vært her. Har hviledag i dag. Imorgen er det stress og mas fra tidlig til sent med praktiske ting i forb. med bokkjøp og sånt.

Har du fått alt du har bestilt fra play nå, forresten? Fikk pakke fra de her om dagen, ny treningsvideo.. Vet ikke helt hva jeg skal med dem, men det er vel greit å ha hvis jeg blir gravid en vakker dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker bryllup, ja :)

Varmt ja, har ikke orket å gå ut i dag engang jeg, så varmt har det vært her. Har hviledag i dag. Imorgen er det stress og mas fra tidlig til sent med praktiske ting i forb. med bokkjøp og sånt.

Har du fått alt du har bestilt fra play nå, forresten? Fikk pakke fra de her om dagen, ny treningsvideo.. Vet ikke helt hva jeg skal med dem, men det er vel greit å ha hvis jeg blir gravid en vakker dag :)

Du blir nok gravid snart, skal du se! :)

Ja, jeg har fått noen pakker av dem. Gladiatoren, Seven, Thelma and Loise, Hannibal og The Abyss er godt i hus, og leveringstiden var rask!

Venter T1 og T2, Mulholland Drive, The Silence Of The Lambs, Platoon og The Usuall Suspects.

Går ut fra at samtlige er å finne i postkassa i løpet av 3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok gravid snart, skal du se! :)

Ja, jeg har fått noen pakker av dem. Gladiatoren, Seven, Thelma and Loise, Hannibal og The Abyss er godt i hus, og leveringstiden var rask!

Venter T1 og T2, Mulholland Drive, The Silence Of The Lambs, Platoon og The Usuall Suspects.

Går ut fra at samtlige er å finne i postkassa i løpet av 3 dager :)

Deilig...

Får vente litt vi nå, må kjøpe nye bokhyller snart for å få plass til alt, og enda har vi ikke fått alt fra Oslo. Sitter med ikea-katalogen og prøver å regne meg frem til hvor mange hyller vi egentlig har plass til.. Og råd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig...

Får vente litt vi nå, må kjøpe nye bokhyller snart for å få plass til alt, og enda har vi ikke fått alt fra Oslo. Sitter med ikea-katalogen og prøver å regne meg frem til hvor mange hyller vi egentlig har plass til.. Og råd til :)

Jeg skal heller ikke bestille flere filmer på en stund nå, men de jeg har bestilt (med unntak av Mulholland Drive og T2) har kostet i snitt £9.99.

Så dette har ikke kostet mer enn en bytur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke bestille flere filmer på en stund nå, men de jeg har bestilt (med unntak av Mulholland Drive og T2) har kostet i snitt £9.99.

Så dette har ikke kostet mer enn en bytur :)

Play er superbra :)

Blitt noe futt i planene da? Eller vi kan ta det på icq om vi treffes der en dag.

Suss og klem så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Play er superbra :)

Blitt noe futt i planene da? Eller vi kan ta det på icq om vi treffes der en dag.

Suss og klem så lenge

Vi kan ta det på ICQ, ja, men litt futt blir det vel etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du skjønne hva han har imot icq? Aldri noe tull med den...

Er du forresten hjemme på hybelen din snart igjen?

Vi får prøve å få et svar ut av ham, og så eventuelt komme med noen råd hvis det er noen småprobemer, slik at han kan få den til å fungere 100 %.

Uavklart når jeg tar turen tilbake, men forholdsvis snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å få et svar ut av ham, og så eventuelt komme med noen råd hvis det er noen småprobemer, slik at han kan få den til å fungere 100 %.

Uavklart når jeg tar turen tilbake, men forholdsvis snart :-)

Jeg skal få den opp igjen i morgen, så ta det rolig begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...