Gå til innhold

tonie


musikeren

Anbefalte innlegg

Jaja, så har buss-selskapet bannlyst deg da. Ikke noe å gjøre med det vøttu. Heldigvis går det tog og taxi:-)

Ikke drekka seg så drita og gjøre så masse rare ting! *pekefinger*>:-I

*klyper*;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at den der bør utdypes litt mer, da dette med å bli bannlyst av buss selskaper eller NSB ikke engang er noe jeg har klart å bli :)

En kompis spøy en gang på en taxisjåfør på en så klønete måte at han sa til sjåføren: Stopp, jeg må spy..

Sjåføren stopper selvsagt bilen, men istedet for å åpne døra og spy ut så snudde han seg _feil_ vei og spøy i fanget på sjåføren...

Imponerende spør du meg, og siden sjåføren var dame så kan man vel også konstantere at det var et fryktelig dårlig sjekketriks..

Er det noe slikt din kjære Tonie har gjort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at den der bør utdypes litt mer, da dette med å bli bannlyst av buss selskaper eller NSB ikke engang er noe jeg har klart å bli :)

En kompis spøy en gang på en taxisjåfør på en så klønete måte at han sa til sjåføren: Stopp, jeg må spy..

Sjåføren stopper selvsagt bilen, men istedet for å åpne døra og spy ut så snudde han seg _feil_ vei og spøy i fanget på sjåføren...

Imponerende spør du meg, og siden sjåføren var dame så kan man vel også konstantere at det var et fryktelig dårlig sjekketriks..

Er det noe slikt din kjære Tonie har gjort? :)

Dette skal aldeles ikke utdypes. Punktum finale *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal aldeles ikke utdypes. Punktum finale *S*

Neste gang jeg ser han på msn så skal jeg nok få det ut av han!

Eventuelt får jeg sjenke han kraftig ved en senere anledning, og på den måten dra det ut av fyren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada, jada. Gni det inn. Du er så søtt atte. Padde!

Jammen... Jeg prøver bare å trøste jo? *skviiiiiiiisemosekoser*:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler at den der bør utdypes litt mer, da dette med å bli bannlyst av buss selskaper eller NSB ikke engang er noe jeg har klart å bli :)

En kompis spøy en gang på en taxisjåfør på en så klønete måte at han sa til sjåføren: Stopp, jeg må spy..

Sjåføren stopper selvsagt bilen, men istedet for å åpne døra og spy ut så snudde han seg _feil_ vei og spøy i fanget på sjåføren...

Imponerende spør du meg, og siden sjåføren var dame så kan man vel også konstantere at det var et fryktelig dårlig sjekketriks..

Er det noe slikt din kjære Tonie har gjort? :)

Jeg burde vel bekrefte, men... En del grusomme represalier forhindrer meg dessverre fra å gjøre det*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vel bekrefte, men... En del grusomme represalier forhindrer meg dessverre fra å gjøre det*S*

Jeg forstår deg godt, da disse represaliene kvinnfolka kan bruke i mot oss ofte ikke gagner våre lyster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forståelsesfull du er da. Hmmmpfh.

tonie, altså ... dette kan jeg alt om:

Jeg tenker som så: nå må jeg for svarte slutte med å taxe overalt hvor jeg skal - og ihvertfall sene natterstimer hjem - det koster jo en milliard. Det går da nattbuss, hvorfor kan jeg ikke bare ta dem?

Så hender det at jeg faktisk gjør det - rekker en nattbuss altså. Jeg setter meg på den, og mens den humper og går, hva skjer?

Nettopp.

Jeg sovner og havner i Ski hvor jeg må praie en taxi for å komme meg_tilbake_. Greit nok at det er billigere å komme seg fra Ski og hjem, men hvis man regner med det jeg har betalt på nattbussen i tillegg, så er det ikke så fordømt mye billigere.

Jeg blir bare så utrolig oppgitt over meg selv.

Når det er sagt, så våkna jeg stasjonen før på lørdag :) Jeg tør ikke banne på at jeg har blitt et nytt og bedre menneske, men det går da fremover :)

ok, så godta jeg meg litt over deg - bittelitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...