Gå til innhold

sdd og sing


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det ser sånn ut, men vi får komme oss på plass, som hun ber oss om...:)

Hvordan vet forresten Sing at hun er en _hun_?

webbis er transe.. det er noe jeg alltid har ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ser sånn ut, men vi får komme oss på plass, som hun ber oss om...:)

Hvordan vet forresten Sing at hun er en _hun_?

Jeg vet en god del, jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

webbis er transe.. det er noe jeg alltid har ment.

Hmmm det er faktisk en meget god mulighet, og det forklarer kanskje humørsvigningene hennes/hans :)

De må vel trossalt ta en del hormoner disse transene, i hvertfall om mennene vil ha bryster osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet en god del, jeg ;-)

Jeg tror også jeg med ganske stor sikkerhet kan si hvem den ene webbisen er, men det vil jeg selvsagt ikke fortelle her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm det er faktisk en meget god mulighet, og det forklarer kanskje humørsvigningene hennes/hans :)

De må vel trossalt ta en del hormoner disse transene, i hvertfall om mennene vil ha bryster osv :)

mao en forklaring på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg med ganske stor sikkerhet kan si hvem den ene webbisen er, men det vil jeg selvsagt ikke fortelle her! :)

Nei, det hadde vært i slemmeste laget å komme med en slik avsløring åpent.

Men litt kan vi jo erte de ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde vært i slemmeste laget å komme med en slik avsløring åpent.

Men litt kan vi jo erte de ;-)

Hvis får ta det litt mer internt en gang. Jeg sier hvem jeg tror det er, og du sier hvem du tror/vet at det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Hvis får ta det litt mer internt en gang. Jeg sier hvem jeg tror det er, og du sier hvem du tror/vet at det er :)

...og jeg får høre på. Ja? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg med ganske stor sikkerhet kan si hvem den ene webbisen er, men det vil jeg selvsagt ikke fortelle her! :)

Hvem er det? Hvem er det? Si det, dah! *hopper opp og ned* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? Hvem er det? Si det, dah! *hopper opp og ned* ;o)

Nei, jeg tenkte faktisk at jeg ikke skulle si det til noen, siden hun en gang for lenge siden fortalte meg at hun var det. Selv om det jo selvsagt ikke trenger å bety at hun er det enda..

Uansett.. jeg vil ikke fortelle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenkte faktisk at jeg ikke skulle si det til noen, siden hun en gang for lenge siden fortalte meg at hun var det. Selv om det jo selvsagt ikke trenger å bety at hun er det enda..

Uansett.. jeg vil ikke fortelle det :)

Hæ??? Har du snakka med webbis? *nysgjerrig nå* ;o) Men hva får deg forresten til å tro at den webbisen snakka sant? Kanskje du er lurt trill rundt? Har du tenkt på det noen gang? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??? Har du snakka med webbis? *nysgjerrig nå* ;o) Men hva får deg forresten til å tro at den webbisen snakka sant? Kanskje du er lurt trill rundt? Har du tenkt på det noen gang? ;o)

Ja, hun løy ikke, men dette er så lenge siden at det godt kan være at hun ikke er det lenger..

Men samme det, jeg kan ikke fortelle hvem det er, og dessuten synes jeg ikke det er relevant heller. I tillegg så gjør jo webbisene egentlig en helt grei jobb, sånn til tross for en og annen pms-sletting! :)

Nå må det for øvrig sies at det så vidt meg bekjent er langt mer enn en webbis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun løy ikke, men dette er så lenge siden at det godt kan være at hun ikke er det lenger..

Men samme det, jeg kan ikke fortelle hvem det er, og dessuten synes jeg ikke det er relevant heller. I tillegg så gjør jo webbisene egentlig en helt grei jobb, sånn til tross for en og annen pms-sletting! :)

Nå må det for øvrig sies at det så vidt meg bekjent er langt mer enn en webbis.

Enig med du. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du. :o)

Det var da koselig :)

Men jeg tenkte for øvrig at jeg skulle presse Singularity litt for å finne ut hvem de andre webbisene er :)

Mistenker noen ganger at han er en selv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...