SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 ...Mette Marit! Vår kommende dronning. Ikke no`utagerende festing, nå, ikke no` E eller andre hallisugener, og vær forsiktig med alkohol, private videoinnspillinger, samt tyske fotografer. Ha en schpaa dag og ikke gjør no`jeg ville ha gjort. (Nei, det er ikke usannsynlig at hun er her på dol). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HKMM Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Tusen takk. Det varmet vet du. Det man ikke vet......osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Hmm.. heter det virkelig hallisugener som du skriver eller heter det hallusinogener? Ja, det er veldig viktig for meg! Gos morgen til deg også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Gratulerer med dagen DKHMM (Din kongelige høyhet Mette Marit) Håper dagen blir fin og trivelig. Lykke til :-) Og du... Som SDD sa her oppi: Ikke gjør noe HAN ville gjort ! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Hmm.. heter det virkelig hallisugener som du skriver eller heter det hallusinogener? Ja, det er veldig viktig for meg! Gos morgen til deg også! Det er nok jeg som skrev feil der, da jeg bruker ordet hallisunogen alt for lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Får slenge meg på og gratulere jeg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.