Gå til innhold

Jævla VISA.. Tips?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

hei! Har beatilt visa til jeg skal til kypros til helga, og kortet virker ikke! Fikk det på fred. Får kanskje nytt innen jeg drar. HVa gjør jeg nå? Bortsett fra å bli hysterisk?

Kan ikke dra med meg alle penga i kontanter og reisesjekker er et helvette. dritt altså.. Alle bankkorta mine har tatt natta i det siste, bare på pur f... : ( Slemme er de!

Hva hadde du gjort? Venta på nytt visa og håpa på at det funker? (Har ikke jeg guts til). Skal reise bort med jobben fra torsdag også, og kommer ikke hjem før fredag kveld., Hvis ikke kortet er der da ligger jeg tynt an! Burde jeg pelle meg i banken i dag eller? Jeg stoler ikke på at kort virker lenger for å si det sånn..

Også på en mandag, nei... : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det må jo for f**n være bedre å ta kontakt med kortleverandøren/banken enn med oss?

Og hvem er oss?

Posten? Det er jo de som har ansvar for at kundene er fornøyd da, og er de ikke det burde de kanskje vurdere å bytte kortleverandør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...