Gå til innhold

Gutter, hva har dere i lommene?


conan

Anbefalte innlegg

Siden en mann aldri drar med seg mer enn det man har plass til i lommene, så er jeg veldig, veldig nysgjerrig på hva dere har i lommene?

Personlig klarer jeg meg med:

Husnøkler, bilnøkkel, mobil og lommebok. Og nei, det er ikke en slangeagurk jeg har i bukselommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom jeg er den som har fått æren med å vaske klær her i huset, kan jeg konstantere at Mr. ALLTID har småmynt i lommene. Jeg kaller ham bare "gutten med gullbuksene".

Uover det går han rundt med nøkler, røyk, lommebok og mobil.

En sjelden gang finner jeg kvitteringer og skruer av ymse slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gordon har ett system på hva han har i hvilken lomme, har alle menn det tro?

Jeg tror systemet er som følger, høyre bukselomme foran, nøkler, venstre framme lighter og penger, høyre baklomme kortmappe evt. kvitteringer. Jakke innerlomme, mobil og evt. Ipaq, høyre utvendiglomme sigaretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flæskeprinsen

Husnøkler, bilnøkler, et snørrete lommetørkle, en svensk krone, en halv sigar, to kondomer, en trillebår, en rubicks kube, lommebok, Aftenposten fra lørdag, joggesko, et kart over Bolivia, 4 tannpirkere, en liten bordlampe, en forgasser til en 93 mod. Subaru Justy, pluss noe annet smårusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husnøkler, bilnøkler, et snørrete lommetørkle, en svensk krone, en halv sigar, to kondomer, en trillebår, en rubicks kube, lommebok, Aftenposten fra lørdag, joggesko, et kart over Bolivia, 4 tannpirkere, en liten bordlampe, en forgasser til en 93 mod. Subaru Justy, pluss noe annet smårusk.

Ok, men hva har du i den andre lommen, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har småpenger i venstre lomme og i høyre har jeg tyggis.

Kam har jeg også, det er jo status å ha kam i min alder. Selv om jeg snart ikke trenger den lenger:-))

Lommebok og bilnøkler har jeg i jakkelommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg går rundt med limtube og tape i lomma.

Han er definitivt ikke normal.

Ellers så er det noe som er løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

En kompis av meg går rundt med limtube og tape i lomma.

Han er definitivt ikke normal.

Ellers så er det noe som er løst.

Gjetter: Han er limsniffer og taper igjen kjeften etterpå så han ikke skal skravle for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter: Han er limsniffer og taper igjen kjeften etterpå så han ikke skal skravle for mye?

Han snakker riktignok altfor mye, så det er en mulighet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...