Gå til innhold

Sære interesser


conan

Anbefalte innlegg

Nettavisen melder:

"Fikk på pukkelen etter kamel-sex

En 17 år gammel mann er dømt til seks måneders fengsel og 240 piskeslag for å ha voldtatt en kamel i Saudi-Arabia.

Den 17 år gamle mannen, som opprinnelig kommer fra Nigeria, skal ifølge en domstol i Tabuk ha tatt seg inn på en kamelfarm og deretter voldtatt et av dyrene, skriver ABC News, som siterer avisen Al-Iqtissadiya.

Kameler er svært populære i Saudi-Arabia. Dyrene blir brukt i veddeløp, der eierne kan tjene store summer. Det er også vanlig med skjønnhetskonkurranser for kameler."

Han tok sikkert den peneste.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest småbrukersønn

Det er riktig som Seline sier.

Før vi var 15 år, så hadde jeg og kameraten min pult to kuer, i tillegg til flere mislykkede forsøk på å pule ei høne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da en vanlig foreteelse på bygda i Norge og det... Ikke så ofte med kameler, riktignok.. :)

Herregud, jeg blir så driiiit-lei alle som sprer morsomheter om dyr og bønder. Det er jo motbydelig! Møkkekjærring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ond Bonde

Herregud, jeg blir så driiiit-lei alle som sprer morsomheter om dyr og bønder. Det er jo motbydelig! Møkkekjærring.

Vet du hvorfor skottene går med kilt?

Sauene kan høre en glidelås på hundre meters avstand...

-------

Vet du hvorfor bøndene bruker slagstøvler?

Trenger noe å stappe bakbeina i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg blir så driiiit-lei alle som sprer morsomheter om dyr og bønder. Det er jo motbydelig! Møkkekjærring.

Det er provoserende med fakta, ja. Det var ikke ment som en morsomhet, men den ble litt morsom nå, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er provoserende med fakta, ja. Det var ikke ment som en morsomhet, men den ble litt morsom nå, da :)

Dyrepuler kan du selv være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S*

Sluttkommentaren din minnet meg om vitsen om han som tok den styggeste kamelen! Takk for det, for den hadde jeg faktisk glemt! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg blir så driiiit-lei alle som sprer morsomheter om dyr og bønder. Det er jo motbydelig! Møkkekjærring.

Jeg har iallefall lest om det i en eller annen bok av Agnar Mykle, tror det var med en ku med snille øyne :-)

Sikkert noe som er heeelt vanlig på landsbygda :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...