Gå til innhold

Forbudte fantasier/Rollespill?


Gjest popolo

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer tenner veldig på rollespill, og det å mane fram fantasier hvor den ene er f eks 14 år, og den andre er voksen, og "lærer opp". Vi tenner like mye begge, når hun "er" voksen dame på 35-40 år, og jeg er en kåt gutt på fjorten som hun runker og suger, og andre ganger, når hun er ei uerfaren jente på 14, som "stelles med" av en voksen mann.

Syns dere en slik fantasi er "stygg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du kan ta deg en god faen på at det kommer noen inn i tråden for å fortelle for en pervers jævel du er.

Fordelen er jo at det trenger ikke du bry deg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nie, fantasier er fantasier... og så lenge dere lever de ut med hverandre er det vel greit...

men finner du en 14-åring, ja da begynner du å bli ufin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dere to gjør og som dere er enige om har ingen andre noe med.

Om det er stygt; nei. Så lenge dere liker det så er det noe fint dere deler.

Hva skulle være galt med det da?

Så lenge dere ikke går ut og inviterer 14-åringer med hjem så. 16-åringer derimot, er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere to voksne, normalt intelligente mennesker som har sammenfallende fantasier og ønsker å teste dem ut - så ser jeg ikke noe som helst galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen1365380365

Unnskyld meg, men hvis det spiller noen rolle for dere hva andre synes, så ble du enten kåt av å skrive innlegget, eller så var det kanskje en kontakt annonse...

Kona og meg gjør saker og ting hjemme som ikke er helt A-4, men det er oss revnende likegyldig om andre liker det eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvis det spiller noen rolle for dere hva andre synes, så ble du enten kåt av å skrive innlegget, eller så var det kanskje en kontakt annonse...

Kona og meg gjør saker og ting hjemme som ikke er helt A-4, men det er oss revnende likegyldig om andre liker det eller ikke!

men det er da lov å spørre hva andre mener om det? en annen sak er at jeg ler av de som har fordommer mot det jeg liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...