Gå til innhold

Nå saluterer dem f*** meg for..


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt gjør de det. Ville det ikke vært merkelig om de ikke salutterte en kommende dronning som hadde bryllupet sitt direktesendt på TV i hele Europa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt gjør de det. Ville det ikke vært merkelig om de ikke salutterte en kommende dronning som hadde bryllupet sitt direktesendt på TV i hele Europa?

Hei

Knøler...det er ikke pga Mette Marit, men at jeg har bursdag.

Balut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i alle fall henge opp flagg! :-)

Jeg hentet fra et flagg i dag (jobbet i natt). Var derfor jeg visste at hun hadde bursdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hentet fra et flagg i dag (jobbet i natt). Var derfor jeg visste at hun hadde bursdag :)

Stakkars- alt man må utsettes for i arbeids medfør! :-)=

*trøsteklapper på hodet, og lener seg vekk fra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars- alt man må utsettes for i arbeids medfør! :-)=

*trøsteklapper på hodet, og lener seg vekk fra*

Den dagen Ari skal flagges for så "glemmer" jeg nok flagget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen Ari skal flagges for så "glemmer" jeg nok flagget :)

Ja, eller som her hos oss - vi stempler ut og inn - og på en av knappene står det "syk del av dagen" - *lol* den har jeg vært fristet til å bruke mang en gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller som her hos oss - vi stempler ut og inn - og på en av knappene står det "syk del av dagen" - *lol* den har jeg vært fristet til å bruke mang en gang! :-)

Hehe, bruk den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...