Gå til innhold

FU: Hvem ville du vært venn med? :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Om du kunne ønske deg å være en sånn en som alltid var med en kjendis på premiere-fester etc. og omtalt som "en nær venn/venninne" av en kjendis,- hvilken kjendis ville du da stått ved siden av på bildet i Se & Hør? :-) hehe- ALTSÅ IKKE KJÆRESTE MED !

Jeg ville vært sammen med Wenche Foss, evnt. Nerdrum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Robert Stoltenberg kanskje? Vet han er homo, men da kunne jeg kanskje få tatt på ham i det minste? Han er bare nyydelig.....

Smartere hadde det jo vært å velge Nerdrum, ja. Han kan få enhver til å se ut som en særdeles velstelt skjønnhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelina Jolie kunne godt fått lov til å være med meg på premierefester, og bli tatt bilde av i Se og Hør, og hun kunne godt fått lov til å være kjæresten min.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Robert Stoltenberg kanskje? Vet han er homo, men da kunne jeg kanskje få tatt på ham i det minste? Han er bare nyydelig.....

Smartere hadde det jo vært å velge Nerdrum, ja. Han kan få enhver til å se ut som en særdeles velstelt skjønnhet :)

Men Nerdrum har noen artige betraktninger om livet, og det hadde vært kult å snakket med han! :-)

Ja, Robert Stoltenberg er FLOTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelina Jolie kunne godt fått lov til å være med meg på premierefester, og bli tatt bilde av i Se og Hør, og hun kunne godt fått lov til å være kjæresten min.... :-)

Det var overraskende svart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roll on

Men Nerdrum har noen artige betraktninger om livet, og det hadde vært kult å snakket med han! :-)

Ja, Robert Stoltenberg er FLOTT!

... men han svetter noe inn i granskauen når han får priser på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Nerdrum har noen artige betraktninger om livet, og det hadde vært kult å snakket med han! :-)

Ja, Robert Stoltenberg er FLOTT!

Hæ? Snakking?

....

Joa, men han kan jo være ganske usmakelig og da.. og bastant.. Men han kan tilgis så lenge han har humor på seg selv, og det har han :)

Men Rooobert..... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Nesbø! *sukk*

"Vi er bare venner..."Mjoooo, høres bra ut!

Dessuten skulle jeg gjerne vært veninne med Dorthe(selv om hun virker ehm...) så kunne jeg lånt klær av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Nesbø! *sukk*

"Vi er bare venner..."Mjoooo, høres bra ut!

Dessuten skulle jeg gjerne vært veninne med Dorthe(selv om hun virker ehm...) så kunne jeg lånt klær av henne.

Ja, hun har tøffe klær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Snakking?

....

Joa, men han kan jo være ganske usmakelig og da.. og bastant.. Men han kan tilgis så lenge han har humor på seg selv, og det har han :)

Men Rooobert..... *sukk*

Psssstt..

Han har en tvillingbror! Enegga, tror jeg til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...