Gå til innhold

En har lov og håpe :-)


Gjest Boblymamma

Anbefalte innlegg

Gjest Boblymamma

Jeg og gubbings fikk besøk i går av datteren.Hun fortalte at hun hadde flyttet ut og bodde hos faren,da hun ikke fikk flytte hjem til oss på vår 2-rom.Hun fortalte at hun fikk forlengelse av sommer jobben og hadde med seg sin nye type.han virket veldig allright den svensken og han syntes jeg var cool fordi vi fleipet litt med han.Hun sa at vi kunne be lage oss på at i løpet av 14 dager hadde hun hentet alle møblene og stt de på et lager.Lisa sa til meg i tlf i dag at Hvis det gikk bra med han og henne så flyttet hun med han til Sverige til jul.Hun hadde vært hjemme og besøkt hans familie og de likte henne.Tiden får vise hvordan det går med henne og jeg har gjort mitt i oppdragelsen.men kommer til å være der hvis hun trenger meg i fremtiden.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...