Gå til innhold

Hvor mange hadde vi vel ikke vært i samme sko?


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Noen burde hjelpe henne og barna ut av landet og gitt henne oppholdstillatelse et sted hun er trygg for en slik behandling...

For slike lager vi gjerne plass!!

hilsen fra arg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde hjelpe henne og barna ut av landet og gitt henne oppholdstillatelse et sted hun er trygg for en slik behandling...

For slike lager vi gjerne plass!!

hilsen fra arg

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du med ned, sniker oss inn og redder dama? Hvor er Supermann når du trenger han!

Fillern, det er for jævlig å få informasjon om slikt uten å få gjort annet enn å grøsse i avsky...

....må ha vitner fra 4 menn du liksom.

HVA kan man gjøre da? Tror ikke listeskriving hjelper stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg blir helt sjuk av at det faktisk er Dolere som støtter en slik straff. Taj Mahal har tidligere uttalt seg positivt om sharialovene, og synes steining er en passende straff for utroskap.

Hver gang jeg ser et innlegg underskrevet med det nicket, blir jeg minnet på at denne galskapen også støttes av folk som bor i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde hjelpe henne og barna ut av landet og gitt henne oppholdstillatelse et sted hun er trygg for en slik behandling...

For slike lager vi gjerne plass!!

hilsen fra arg

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere ikke steiner meg det ville også vært min skjebne! Og jeg tenker på det når jeg leser slikt og ser det på tv alt jeg heldigvis har gått glipp av her i livet ved å bli født av de foreldrene jeg ble! Jeg håper virkelig ikke det sitter en gud der oppe og ser på...

I min villeste fantasi kan jeg heller ikke tenke meg at denne stakkars dama "var med på" notene heller... Ingen kvinne der nede ville vel risikere noe slikt. Akkuratt nå hører jeg minstemann fra soverommet rope "jeg vij itte soje" (jeg vil ikke sove) og jeg er så utrolig glad for at det er de eneste bekymringene vi har for barna...

Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig for utenforstående maktpersoner å gripe inn... De ser jo dette de også... Er det noen som trenger asyl så er det ihvertfall denne damen og babyen hennes!

Jeg fatter ikke verden....

hilsen en småkvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...