Gå til innhold

Trang forhud


Gjest -anonym87

Anbefalte innlegg

Gjest -anonym87

Hei.

Jeg er en gutt på 15år og lurer på et par ting.

1.Jeg har en penis med trang forhud, og jeg har lyst på å gjøre noe med det. Hva skal jeg gjøre??

2.Jeg kom i puberteten veldig tidlig, og når jeg gikk i 6.klasse på barneskolen begynte penisen min og vokse, men den slutta og vokse 7.klasse på barneskolen, og siden har den ikke vokst. Nå går jeg i 10.klasse på ungdomsskolen. Den er bare 11/12 cm i stående stilling, og det synes jeg er lite. Kan den begynne og vokse igjen eller blir den så liten hele livet? Den er veldig liten.

Hilsen en som trenger hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når det gjelder forhuden anbefaler jeg deg å fjerne den. det er det eneste som hjelper. for ikke å snakke om gleden det gir deg og fremtidige partnere...

hva lengden angår, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre med den, kanskje du får dra litt ekstra i den, tror nok ikke at den vokser så mye mer, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sirililla

når det gjelder forhuden anbefaler jeg deg å fjerne den. det er det eneste som hjelper. for ikke å snakke om gleden det gir deg og fremtidige partnere...

hva lengden angår, så tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre med den, kanskje du får dra litt ekstra i den, tror nok ikke at den vokser så mye mer, dessverre...

Hei! Han jeg er sammen med fikk fjernet hele forhuden for en uke siden. Det var et ingrep som tok ca 1 time. Vi har enda ikke kunnet ha sex etter dette, går nok en uke eller to før den fungerer. Han klager over at det er litt ont, hvor lenge er det det? Den er også litt hoven (stor) enda, når vil dette gå seg til? Ellers så gleder jeg meg stort til den fungerer igjen. Det er jo SÅ mye bedre med omskjærte gutter! :) Sirilill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det naturlige er vel egentlig å henvende seg til fastlegen din, men det er kanskje ikke så lett å vite hvem det er når man er 15... Antakelig den samme som familien din pleier å bruke.

Alternativt så kan du oppsøke skolelegen og forklare problemet ditt. Du behøver sikkert ikke si noe annet enn at det er "personlig" når du bestiller time.

Jeg vet ikke om penisen din kommer til å VOKSE så mye mer, men hvis du har veldig trang forhud kan det godt være at denne holder igjen penisen en del i stiv tilstand, slik at den vil "strekke seg" litt ekstra hvis du får åpnet forhuden litt (eller fjernet den).

Jeg har inntrykk av at de fleste jenter mener det er helt greit med 12 cm, så akkurat det behøver du ikke tenke så mye på. Det er viktigere at du er en koselig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Han jeg er sammen med fikk fjernet hele forhuden for en uke siden. Det var et ingrep som tok ca 1 time. Vi har enda ikke kunnet ha sex etter dette, går nok en uke eller to før den fungerer. Han klager over at det er litt ont, hvor lenge er det det? Den er også litt hoven (stor) enda, når vil dette gå seg til? Ellers så gleder jeg meg stort til den fungerer igjen. Det er jo SÅ mye bedre med omskjærte gutter! :) Sirilill

Den er nok litt øm i starten, men hvis det er en uke siden han fjerna den så burde den ha gått seg til nå.

Min var bare "ubehagelig" i noen få dager.

Jeg kan ikke forstå hvorfor den er "hoven", hvis du snakker om hodet, da hodet ikke har vært borti kniven? Ei heller borti sprøyta, om han ikke har vært noe uheldig :)

Dvs.. en kompis av meg som gjorde det fikk bedøvelsen inn i hodet, og han sin var visst også hoven en stund, men jeg vet ikke hvor lenge.

Jeg fikk bedøvelsen i forhuden, og merket ikke noe til det hovenhet.

Om en uke funker den nok 100 % igjen, så gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok litt øm i starten, men hvis det er en uke siden han fjerna den så burde den ha gått seg til nå.

Min var bare "ubehagelig" i noen få dager.

Jeg kan ikke forstå hvorfor den er "hoven", hvis du snakker om hodet, da hodet ikke har vært borti kniven? Ei heller borti sprøyta, om han ikke har vært noe uheldig :)

Dvs.. en kompis av meg som gjorde det fikk bedøvelsen inn i hodet, og han sin var visst også hoven en stund, men jeg vet ikke hvor lenge.

Jeg fikk bedøvelsen i forhuden, og merket ikke noe til det hovenhet.

Om en uke funker den nok 100 % igjen, så gled deg :)

Hvorfor har du bedøvet forhuden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor kappet du den i utgangspunktet?

Det var bare mas med den.

Dessuten var den trang.

+ at jeg ble anbefalt det av to kompiser som er omskjærte.

Men trangheten var hovedgrunnen, selv om jeg nok kanskje hadde gjort det uansett.

I hvertfall om jeg da hadde ant noe om hvilken trivsel det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare mas med den.

Dessuten var den trang.

+ at jeg ble anbefalt det av to kompiser som er omskjærte.

Men trangheten var hovedgrunnen, selv om jeg nok kanskje hadde gjort det uansett.

I hvertfall om jeg da hadde ant noe om hvilken trivsel det er!

Ok, opplys meg!!

Hvorfor er ting så mye bedre uten forhud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, opplys meg!!

Hvorfor er ting så mye bedre uten forhud?

1. Jeg digger hvordan den ser ut, og jeg ser det jo på filmer også. Jeg virkelig liker utseende og synes forhud ser dumt ut.

(Helt seriøst, faktisk.. men dette er jo en smakssak).

2. Det skal visstnok være mer renslig, uten at jeg hadde noen renslighetsproblemer tidligere, men det er jo greit å vite.

3. Man skal bli litt mer utholden i senga, uten at jeg har merket noe til det...

Ja, det var gode grunner.

Utseendegrunnen er nok kanskje viktigst for meg. Jeg virkelig liker hvordan den ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg digger hvordan den ser ut, og jeg ser det jo på filmer også. Jeg virkelig liker utseende og synes forhud ser dumt ut.

(Helt seriøst, faktisk.. men dette er jo en smakssak).

2. Det skal visstnok være mer renslig, uten at jeg hadde noen renslighetsproblemer tidligere, men det er jo greit å vite.

3. Man skal bli litt mer utholden i senga, uten at jeg har merket noe til det...

Ja, det var gode grunner.

Utseendegrunnen er nok kanskje viktigst for meg. Jeg virkelig liker hvordan den ser ut!

Jeg liker forhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker forhud.

En kompis la sin avkappede forhud på sprit og lot den stå i stua.

Den hadde isåfall sikkert vært noe for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må innrømme at det var en ufin ting å gjøre?

Jaja, han fjernet den raskt...

hah, visste du ble å svare stakkars sirilla til slutt, bare ventet på deg, skulle gjærne svart sjøl, men var så ufattelig ung da lua ble fjærna så jeg kan ikke skryte på meg hverken helvelse eller smerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, visste du ble å svare stakkars sirilla til slutt, bare ventet på deg, skulle gjærne svart sjøl, men var så ufattelig ung da lua ble fjærna så jeg kan ikke skryte på meg hverken helvelse eller smerte...

Jeg er god til å rydde opp i forhudsspørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...