Gå til innhold

Klitoris


Gjest missDe16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

Ikke enig med Nyco her...Har du problemer med stimuli på klitoris ved bruk av fingrene,vil jeg annbefale deg å kjøpe en myk vibrator.

Med den kan du prøve deg frem om du må ha myk eller hard stimuli for å tenne!

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale forsiktig innsmøring av vivacreame med en varsom finger, det gjør underverker på flere enn en kvinne.... må bare erfares....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale forsiktig innsmøring av vivacreame med en varsom finger, det gjør underverker på flere enn en kvinne.... må bare erfares....

"det gjør underverker på flere enn en kvinne"

Tyder det at ein må ha sex med fleire enn ei samstundes? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"det gjør underverker på flere enn en kvinne"

Tyder det at ein må ha sex med fleire enn ei samstundes? ;-)

Ikke misforstå, det er flere som forteller at den er så god som jeg beskriver. :-)) Har du ikke sett den tråden her da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå, det er flere som forteller at den er så god som jeg beskriver. :-)) Har du ikke sett den tråden her da????

Eg heng meg berre opp i detaljar... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heng meg berre opp i detaljar... :-)

Men så er klittoris en detalj man virkelig bør henge seg opp i også da, skal man ha det bra:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det varmeste anbefale forsiktig innsmøring av vivacreame med en varsom finger, det gjør underverker på flere enn en kvinne.... må bare erfares....

"vivacreame" Kunstig stimuli! Er ikke det et tegn på at ting begynner å bli gammelt:)

Personlig liker jeg ekte sex, edru og naturlig uten skrupler. Da kjenner du hver eneste nerve i kroppen vibber og det er herlig ;)

Mmmmm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vivacreame" Kunstig stimuli! Er ikke det et tegn på at ting begynner å bli gammelt:)

Personlig liker jeg ekte sex, edru og naturlig uten skrupler. Da kjenner du hver eneste nerve i kroppen vibber og det er herlig ;)

Mmmmm.......

Enig med deg der, men hvorfor skal man ikke forsterke starten litt med god smøring som gir varme og sitring, ½ ml og blir som en varmstart. Selvfølgelig kan den startes med en varm ,fuktig tunge. Tror det har lite me alder å gjøre at det ikke er smøring der døgnet rundt? men dette har du kansje beddre greie på? Det var bare en anbefaling ingen kjøpepress:-)) Ha en fortsatt fin dag:-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, men hvorfor skal man ikke forsterke starten litt med god smøring som gir varme og sitring, ½ ml og blir som en varmstart. Selvfølgelig kan den startes med en varm ,fuktig tunge. Tror det har lite me alder å gjøre at det ikke er smøring der døgnet rundt? men dette har du kansje beddre greie på? Det var bare en anbefaling ingen kjøpepress:-)) Ha en fortsatt fin dag:-9

Ha en hyggelig aften du også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Gni litt forsiktig på eller rundt klitten med glidemiddel, enten ditt eget eller kunstig, mens du enten ser eller tenker på noe som opphisser deg..:)

Ellers så er dusjstrålen min bestevenn,sett deg med i dusjen (eller stå hvis du liker det) og rett dusjstrålen direkte mot klitoris , velg selv hvor hard spruten skal være etter hva som føles best for deg.Etterhvert blir det så deilig at det nesten er uutholdelig, før orgasmen når deg tilslutt..Fikk en plutselig trang til å ta meg en liten tur i dusjen jeg.. *løper*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...