Gå til innhold

Husarbeid og besøk


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

I dag på fridagen min hadde jeg planer om og få gjort masse i huset, men så ringer ei nabodame på døra. Hun blir sittende i flere timer, røyker og drikker kaffe. Hun kommer med jevne mellomrom.

Synes ikke jeg har tid til å sitte å skravle slik mitt i husbygging og alt. Neste gang hun kommer vurderer jeg bare å gjøre det jeg hadde tenkt, samtidig som jeg prater med henne.

Er det uhøflig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja...det er vel kanskje litt uhøflig. Da ville jeg heller ha sagt til henne når hun kom at du måtte få utsette pratestunden til du var ferdig med det du skal ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Funker fint det. Bare si: sett deg her med en kaffe du, jeg må bare ditt og datt, men det går vel fint for det?

Og så kan du svinse litt til og fra. Jeg gjetter på at hun blir lei og rusler hjem etter en stund ;0) (uten å være fornærmet, problem løst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får aldri gjort så mye som når jeg har besøk å prate med ved siden av. Og jeg liker å være på besøk samtidig som husarbeidet blir gjort dit jeg kommer.

I mitt hus ville det ikke vært uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...