Gå til innhold

Steines pga utroskap


leila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne kunne du vel lagt under flisa's tråd lenger ned?

Hun leste vel ikke den da! ikke lett å skjønne ut fra overskriftene at det er samme sak, la nå leila i fred! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde Tor Endresen(og mange med han)ligget tynnt an(om folk ble steina for utroskap i Norge altså!)....det er en kjent sak at han ikke har kontroll på snurrebassen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kunne du vel lagt under flisa's tråd lenger ned?

Så ikke Flisas tråd. Men fortjener ikke en slik alvorlig sak flere tråder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kunne du vel lagt under flisa's tråd lenger ned?

Så ikke Flisas tråd. Men fortjener ikke en slik alvorlig sak flere tråder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde Tor Endresen(og mange med han)ligget tynnt an(om folk ble steina for utroskap i Norge altså!)....det er en kjent sak at han ikke har kontroll på snurrebassen sin!

Tror jeg ikke noe på.

Tor Endresen har en utrolig vakker og søt kone og en haug med unger. Tror ikke han ville tatt sjansen på å miste noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ikke noe på.

Tor Endresen har en utrolig vakker og søt kone og en haug med unger. Tror ikke han ville tatt sjansen på å miste noe av dette.

Nei det er utrolig, men likefullt helt sannt!Garantert ikke oppspinn!

Jeg også synes kona hans er kjempesøt(og likeså ungeflokken),og skjønner derfor ikke hvorfor han har behvov for å fuck around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...