Gå til innhold

Lære å danse disco?


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott at du la ut denne, jacob! Ser ut som om jeg kan få bruk for å lære meg denne dansen nå fremover, det har nemlig skjedd meg noe hyggelig idag! :-)

Har skrevet om det flere ganger, men jeg kan jo ta en liten oppsummering:

Bærum sykehus har greid å rote bort to henvisninger til nødvendige medisinske undersøkelser jeg skulle vært igjennom. Den første ble sendt i januar 2000, den andre nå i mai i år. De fikk flere purringer både fra legen og fra meg som de ikke har svart på.

Sist fredag sendte jeg på nytt en klage til sykehuset, denne gangen også med kopi av klagen til sykehusdirektøren.

Nytt:

I ettermiddag fikk jeg en hyggelig telefon fra sjefslegen på sykehuset, han sa at det jeg har opplevd er uakseptabelt og skal ikke forekomme. Han skulle nå sørge for å informere overlegen på avdelingen og be om at han tar kontakt med meg og ordner opp. Hvis jeg ikke hører noe innen to dager, fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne ringe sjefslegen og purre.

Det er jo selvfølgelig mulig jeg jubler for tidlig, men jeg synes ærlig talt jeg fortjener å bli tatt på alvor innen helsevesenet når de har vært med på å ødelegge såpass mye av livet mitt tidligere!

Så jo, jeg kan nok begynne å trene på den dansen der! Eller en annen dans...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du la ut denne, jacob! Ser ut som om jeg kan få bruk for å lære meg denne dansen nå fremover, det har nemlig skjedd meg noe hyggelig idag! :-)

Har skrevet om det flere ganger, men jeg kan jo ta en liten oppsummering:

Bærum sykehus har greid å rote bort to henvisninger til nødvendige medisinske undersøkelser jeg skulle vært igjennom. Den første ble sendt i januar 2000, den andre nå i mai i år. De fikk flere purringer både fra legen og fra meg som de ikke har svart på.

Sist fredag sendte jeg på nytt en klage til sykehuset, denne gangen også med kopi av klagen til sykehusdirektøren.

Nytt:

I ettermiddag fikk jeg en hyggelig telefon fra sjefslegen på sykehuset, han sa at det jeg har opplevd er uakseptabelt og skal ikke forekomme. Han skulle nå sørge for å informere overlegen på avdelingen og be om at han tar kontakt med meg og ordner opp. Hvis jeg ikke hører noe innen to dager, fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne ringe sjefslegen og purre.

Det er jo selvfølgelig mulig jeg jubler for tidlig, men jeg synes ærlig talt jeg fortjener å bli tatt på alvor innen helsevesenet når de har vært med på å ødelegge såpass mye av livet mitt tidligere!

Så jo, jeg kan nok begynne å trene på den dansen der! Eller en annen dans...:-)

*spiller opp for Cavatina*

Grattis!! Ikke for tidlig, den der! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...