Gå til innhold

sår etter bruk av kondom

Anbefalte innlegg

Jeg er en flittig bruker av kondom når jeg har samleie. Dog får jeg nesten alltid små røde sår på forhuden (mellom skaftet og hodet). Sårene kommer alltid på samme sted, og gjør vondt når man drar forhuden tilbake eller berører dem. Disse forsvinner igjen etter 2-5 dager. Når jeg studerer disse stedene som hvor sårene dannes, kan det se ut som arrvev (skiller seg bittelitt fra huden rundt selv om det ikke er mye). Jeg var en gang hos legen og spurte hva dette var, men hun sa at det ikke var noe å bry seg om (hun tok en herpestest som var negativ). Jeg har aldri hatt noen kjønnssykdom (har testet meg også mens jeg har hatt disse sårdannelsene). Jeg bruker som regel kondomtype Profil.

Hvordan bør jeg gå fram, er dette kun som et kutt over øyet, er det jeg som ikke setter kondomen ordentlig på, eller kan dette være en kjønnsykdom som legene ikke finner ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68367-s%C3%A5r-etter-bruk-av-kondom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg tenkte som legen din umiddelbart på herpes. Ettersom testen var negativ, er sannsynligheten for denne diagnosen liten. Jeg har derfor ikke annet forslag enn at du kontakter legen din med spørsmål om du kan ha nytte av å bli henvist til en hudlege.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for denne henvendelsen til Doktor Online.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...