Gå til innhold

Selvoppblåsende liggeunderlag


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Sønnen min må ha en ny madrass før helgen.

Skal jeg satse på den vanlige luftmadrassen eller en av de nye selvoppblåsende?

Har du erfaringer? Er de feks myke nok - de ser så tynne ut!

Takker for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp vanlig luftmadrass. De selvoppblåsende er ofte så glatte at man sklir av dem hele tiden. Over tid har de også en tendens til å bli mindre "spenstige", og dermed dårligere å ligge på. Fordelen er at de tar mindre plass, veier mindre, samt at du slipper å ta med pumpe. Luftmadrassen er mye bedre komfortmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skaff han selvoppblåsende liggeunderlag!

I tillegg til det nick har skrevet her, så kan jeg fortelle at det er nesten umulig å pakke de sammen igjen! Det er litt av en jobb å få ut all luften igjen, så den får plass i trekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Kjøp vanlig luftmadrass. De selvoppblåsende er ofte så glatte at man sklir av dem hele tiden. Over tid har de også en tendens til å bli mindre "spenstige", og dermed dårligere å ligge på. Fordelen er at de tar mindre plass, veier mindre, samt at du slipper å ta med pumpe. Luftmadrassen er mye bedre komfortmessig.

Luftmadrassen gir mer konfort, men samtidig er de tyngre og vanskeligere å få med. Dessuten har det lettere for å gå hull på dem.

Jeg har brukt selvoppblåsende som jeg er godt fornøyd med. Hvis du er villig til å betale, får du tak i anti-skli selvoppblåsende madrasser. Artiach er et bra merke, men du må nok regne med 7-800 kr.

Jeg har en madrass som kostet 500 (Insula Mat), men den har et glattere stoff samtidig med at den ikke er så kompakt som Artiach mattene.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...