Gå til innhold

"Har ikke adgang til denne siden":o(


jinninn

Anbefalte innlegg

Prøver å komme inn på en side,men får beskjed om at jeg ikke får adgang til denne siden,Også står det HTTP 403(forbudt)

En annen som sitter på internett nå kommer inn fra sin pc,hva er feil fra meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje deler av din ip er sperret på den siten pga missbruk tidligere eller noe slikt...

har du urlen?

Trur ikke jeg får misbrukt noe her men:o)

www.vassfarplassen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg får misbrukt noe her men:o)

www.vassfarplassen.com

Jeg kommer heller ikke inn. Dette virker som en feilkonfigurering av webserveren. Kan det være slik at vedkommende som faktisk kom inn på siden har besøkt den før mens den virket, og har hatt den i temp-filene sine? I så fall hentes siden derfra og ikke fra nettet, og vedkommende vil ikke se noe galt med siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg får misbrukt noe her men:o)

www.vassfarplassen.com

nå får jeg denne feilmeldingen:

---

Directory Listing Denied

This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

---

det vil si at index/default-siden er slettet, og at serveren da prøver å liste innholdet i mappen, noe denne serveren ikke tillater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...