Gå til innhold

Er det lov å skyte studenter?


MsSophie

Anbefalte innlegg

Jeg bor rett ved et fuckings helvetes fordømt hybelhus. Og nå er de jævla forpulte faens imbesile åndssvake studentene tilbake igjen.

I dag er terminens første skikkelige fest....på en MANDAG!!!! Bedriten musikke velter ut over området...dunk dunk dunk, skrik skrål, synging og hoing. Og klokka er bare 22.40. Erfaringen tilsier at de ikke gir seg før klokka nærmere seg 04. i natt.

Ungene får ikke sove, de ligger med vinduet igjen...., men det hjelper bare litt mot bråket...og soverrommet blir gørr varmt. Jeg er trøtt og har snart lyst til å krabbe i køya, men det kan jeg bare drite i....! Og jeg kjenner et intenst kill-kill-kill behov melder seg!

Så, hvis vi kan unnvære en 30-40 sykepleiere, ingeniører, barnevernspedagoger o.l. i fremtiden...så tror jeg pokker ta meg jeg går ut å skyter villt og hemningsløst rundt meg.......AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!

...og hvis jeg virker ørlitegranne sinna, så stemmer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo prøve å ringe dit og spørre om de kan dempe seg, evt ringe politiet hvis det virkelig er mye bråk. Det er lov å ha en fest i ny og ne, men hvis dette gjentar seg hver eneste uke, varer i flere timer av gangen og er unormalt høyt til en fest å være så synes jeg ikke du skal akseptere det.

Jeg overlevde bare ett år på studenthybel selv, for det var aldri ro. Jeg bare måtte flytte privat for å slippe det evinnelige bråket, fotballspilling i gangene midt på natten, å sette i gang brannalarmen osv. Du har i allefall min dypeste medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring politiet, eller flytt.

Skyter du blir du jo flyttet ganske fort, men da uten mann og barn.

Skjønner deg godt, jeg hadde blitt FORBANNA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, studenter er en fredet rase. Det er en obligatorisk partydag, og det får naboene bare finne seg i. Å skrike på politi er bare å drite seg ut. For ikke å snakke om at du får stempel som "hu derre hurpekjerringa", og utsetter deg for mye utspekulert faenskap resten av skoleåret. Sjekket du ikke nabolaget før du flyttet inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å ringe dit og spørre om de kan dempe seg, evt ringe politiet hvis det virkelig er mye bråk. Det er lov å ha en fest i ny og ne, men hvis dette gjentar seg hver eneste uke, varer i flere timer av gangen og er unormalt høyt til en fest å være så synes jeg ikke du skal akseptere det.

Jeg overlevde bare ett år på studenthybel selv, for det var aldri ro. Jeg bare måtte flytte privat for å slippe det evinnelige bråket, fotballspilling i gangene midt på natten, å sette i gang brannalarmen osv. Du har i allefall min dypeste medfølelse.

"Varer flere timer av gangen" Forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, studenter er en fredet rase. Det er en obligatorisk partydag, og det får naboene bare finne seg i. Å skrike på politi er bare å drite seg ut. For ikke å snakke om at du får stempel som "hu derre hurpekjerringa", og utsetter deg for mye utspekulert faenskap resten av skoleåret. Sjekket du ikke nabolaget før du flyttet inn?

Obligatorisk party dag - my ass!

Hadde det vært bare denne ene kvelden og en og annen til, så hadde det da for faen vært helt greit....og om de bare hadde vett nok til og legge de jævla party-kveldene til helgene. Men nei da, all erfaring tilsier at dette bare er en mild start på noe som strekker seg frem til omtrent mai/juni.

Men de har vært snille i dag, de kvelda faktisk i 23 tiden....og det er ikke meg som har ringt politiet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det eg alltid har sagt: Det er ei plage å bu i byen!

Phø....høgskolen i vårt fylke andor, har da forgreninger langt pokker i vold opp i dalene den....så kom ikke her og kom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obligatorisk party dag - my ass!

Hadde det vært bare denne ene kvelden og en og annen til, så hadde det da for faen vært helt greit....og om de bare hadde vett nok til og legge de jævla party-kveldene til helgene. Men nei da, all erfaring tilsier at dette bare er en mild start på noe som strekker seg frem til omtrent mai/juni.

Men de har vært snille i dag, de kvelda faktisk i 23 tiden....og det er ikke meg som har ringt politiet;-)

Det var meg.

*En engel som hjelper deg i nøden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg.

*En engel som hjelper deg i nøden*

....jeg vet dette blir klissete....men *smask*....

Nå kvelder jeg, besøket hadde endelig vett på å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo....:-(

Jeg tror nok de har planer om å feste nesten hver dag denne uka så jeg misunner deg ikke. Oppstartsuka er en eneste stor fest.

Jeg er glad jeg ikke bor der, men du må jo bo fryktelig nærme siden du hører det så godt. Jeg bodde like i nærheten før, men jeg var ikke plaget av bråket(det var før jeg fikk barn da så det kan jo hende jeg ikke la merke til det)

Tror nok det er svært lite du kan gjøre med det så lenge de slutter av såpass tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem!

Kan godt hende det kommer et par studenter ut og takker deg også, siden ikke alle er like glad i dette bråket.

Hilsen tidligere gravid, hormonell, røykhatende studentblokk-beboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...