Zirine Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Uka mi er fullstappa, men jeg sender deg en oppdatering på mail så snart nettverket her hjemme er i orden. Nå skjer det mye pønk. 0 Siter
Zirine Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Jeg er tålmodigheten selv !! :-) Akkurat DET vet jeg Hvordan liker du den nye maskinen din? For du har vel fått den, ikke? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Akkurat DET vet jeg Hvordan liker du den nye maskinen din? For du har vel fått den, ikke? hehe - grrrrr!!!! For det har jeg jo ikke !! Uke 41 - men jeg sender de pene mail og spør hver uke. Det er en pittepitteliten sjanse for at den kommer før. Når jeg fårn skal jeg ha ADSL - så skal jeg sitte på nett 3 døgn i strekk. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 hehe - grrrrr!!!! For det har jeg jo ikke !! Uke 41 - men jeg sender de pene mail og spør hver uke. Det er en pittepitteliten sjanse for at den kommer før. Når jeg fårn skal jeg ha ADSL - så skal jeg sitte på nett 3 døgn i strekk. Du ER virkelig tålmodigheten selv *imponert* - det der hadde jeg aldri fikset. Disken min gikk forresten her om dagen hvilket resulterte i at jeg måtte ut å kjøpe ny - 120 giga. Nå er det plass til deg også der ... Var ADSL det eneste du kunne innstallere hjemme? Ikke UPC? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Du ER virkelig tålmodigheten selv *imponert* - det der hadde jeg aldri fikset. Disken min gikk forresten her om dagen hvilket resulterte i at jeg måtte ut å kjøpe ny - 120 giga. Nå er det plass til deg også der ... Var ADSL det eneste du kunne innstallere hjemme? Ikke UPC? Sist jeg sjekket så kunne jeg ikke få UPC - men da kunne jeg ikke få ADSL heller - men det kan jeg nå ..... Men det er et tilbud om telenor ADSL i den pc-pakka jeg kjøper så jeg tenker jeg slenger meg på den. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 Sist jeg sjekket så kunne jeg ikke få UPC - men da kunne jeg ikke få ADSL heller - men det kan jeg nå ..... Men det er et tilbud om telenor ADSL i den pc-pakka jeg kjøper så jeg tenker jeg slenger meg på den. hehe, ok. Jeg hørte noen rykter om at UPC ikke var til å leve med - altfor ustabilt - så du har sikkert gjort det rette. Ellers? Har jenta det bra? Du har ikke drept sjefen enda? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 hehe, ok. Jeg hørte noen rykter om at UPC ikke var til å leve med - altfor ustabilt - så du har sikkert gjort det rette. Ellers? Har jenta det bra? Du har ikke drept sjefen enda? Hu er sykemeldt ..... men det ekke min feil altså !! *S* Ellers så har jeg absolutt ikke noe å klage på .... er det grunn til å klage kanskje ? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 Hu er sykemeldt ..... men det ekke min feil altså !! *S* Ellers så har jeg absolutt ikke noe å klage på .... er det grunn til å klage kanskje ? Jada, man kan alltids klage over et eller annet - man må bare tenke seg ekstra godt om. Været er f.eks pokker så bra i dag, og det er jo no dritt. Ellers så har Sveaas solgt seg ut av Orkla. Det påvirker ikke min frokost i stor grad, men er selvfølgelig også noe man kan irritere seg over hvis man vil. Hva skal jeg spise til frokost? 0 Siter
punkyB Skrevet 21. august 2002 Skrevet 21. august 2002 Jada, man kan alltids klage over et eller annet - man må bare tenke seg ekstra godt om. Været er f.eks pokker så bra i dag, og det er jo no dritt. Ellers så har Sveaas solgt seg ut av Orkla. Det påvirker ikke min frokost i stor grad, men er selvfølgelig også noe man kan irritere seg over hvis man vil. Hva skal jeg spise til frokost? Endelig er vi over på livets eksistensielle spørsmål. Frokost - er det for sent med sex - eller etter sex så er det egg og bacon som duger. 0 Siter
Zirine Skrevet 21. august 2002 Forfatter Skrevet 21. august 2002 Endelig er vi over på livets eksistensielle spørsmål. Frokost - er det for sent med sex - eller etter sex så er det egg og bacon som duger. Jeg har ikke tilgjengelig noe av det du nevner *buuhu* Ser du - det er alltids noe å klage over! Nei - skive med Nugatti that is. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.