Gå til innhold

Spirea Gratulerer med dagen! :-)


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, jeg får så lyst til å ta deg med hjem til mamma. Jeg bare ringer jeg og hun lager det jeg har lyst på. Så snill.

Jeg er likedan jeg, jada, gutten min, jada, jenta mi.

Noen ganger har jeg laget tre forskjellige middager. Akkurat som mamma, men det smaker bedre hos henne syntes jeg da.

Så har jeg sambo da, som ikke skal ha annet enn gulrøtter som tilbehør.

Jeg må innrømme at mange jeg har vært på besøk hos i Norge, både famile, slekt og venninner har spurt meg på forhånd om hva jeg har mest lyst på både av pålegg og middag. Det er deilig for jeg har jo ikke eget kjøkken når jeg drar dit på ferie! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En elller annen

Nettopp fordi det er bursda'n tror jeg ikke S. kommer på nett idag.

Men siden jeg er en av de priviligerte som ser henne ikveld, skal jeg overbringe alle hilsningene (som jeg vet hun vil sette pris på).

Takk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi det er bursda'n tror jeg ikke S. kommer på nett idag.

Men siden jeg er en av de priviligerte som ser henne ikveld, skal jeg overbringe alle hilsningene (som jeg vet hun vil sette pris på).

Takk. :-)

Håper dere får en koselig kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den så langt har vært deilig, og at den videre blir enda bedre! :o)

*hurrarop og serpentindryss*

Simultantolkning: Serpentiner = confetti på trøndersk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alderen siger innpå, men jeg merker det slett ikke *s* Fremdeles like sprek og vittig ;o)

Takk for at dere husket på meg alle sammen! Jeg fikk gode gaver og ikveld får jeg middag på "by'n".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen siger innpå, men jeg merker det slett ikke *s* Fremdeles like sprek og vittig ;o)

Takk for at dere husket på meg alle sammen! Jeg fikk gode gaver og ikveld får jeg middag på "by'n".

Håper kvelden blir fin og maten en smaksopplevelse! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvelden blir fin og maten en smaksopplevelse! *s*

Det blir den - garantert. Jeg snuser lengselsfullt på min siste skvett med favoritt-Lancome som jeg fikk av deg og så skal jeg pynte meg litt ;o) Tenker det kan komme til å bli indisk "så sterk at denne tør ikke kokken smake på" eller noe enda mer eksotisk og spennende om det dukker opp noe.

Det skal bli en fet kveld i alle fall :o)

Det er nok like varmt her som det er hos deg nå. Her jeg sitter er det bare 24 grader ennå, men det kommer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir den - garantert. Jeg snuser lengselsfullt på min siste skvett med favoritt-Lancome som jeg fikk av deg og så skal jeg pynte meg litt ;o) Tenker det kan komme til å bli indisk "så sterk at denne tør ikke kokken smake på" eller noe enda mer eksotisk og spennende om det dukker opp noe.

Det skal bli en fet kveld i alle fall :o)

Det er nok like varmt her som det er hos deg nå. Her jeg sitter er det bare 24 grader ennå, men det kommer seg....

*vann i munnen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...