Gå til innhold

Så dere på TV2 om fredagen - - de hyllet Sverige og 60-70-åra?


flisa

Anbefalte innlegg

Første program ble sendt om fredagen klokka 20.00 - og neste kommer neste fredag, det var så herlig! :-) Man får se klipp fra dengang, -og så får man se disse heltene i dag....Pippi kommer neste gang, tror jeg. Alle våre svenske barndomshelter blir jo nevnt - ja, for jeg også var i den generasjonen med svenskeantenne - og alt som var svenskt var toppers! ;:-)

Bjørn Skifs er jo like sprek i dag....omtrent :-) - om man kniper med øya! :-)

Det var gøy å se at de liksom hadde skapt 70-åra og seg selv (3 mannlige programledere) som smågutter, klærne, ja tilogmed melkekartongen slik den var på den tiden!

ABBA, MALIN fra Saltkråkan, gubben syns hun er vakker også som 56-åring....Vi fikk se Ingmar Stenmark (strikket sånne luer jeg) og Gunde Svan....

Vi satt der i forteltet nedi Sverige og hoia og skrek og lo. Ungene så rart på oss og gikk ut *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke sett programmet, for selvsagt ringte telefonen akkurat da det gikk:(

Ringte, og ringte? *lol* - du må ta'n vettø! :-) Programmet varte jo leeeeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ringte, og ringte? *lol* - du må ta'n vettø! :-) Programmet varte jo leeeeenge!

Satan jeg fikk ikke det med meg,ennå jeg gledet meg en uke for å se det...Gikk det under Elvis konserten på nrk tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte, og ringte? *lol* - du må ta'n vettø! :-) Programmet varte jo leeeeenge!

Var venninna mi som ringte å skravla og når vi var ferdig, var programmet avglemt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan jeg fikk ikke det med meg,ennå jeg gledet meg en uke for å se det...Gikk det under Elvis konserten på nrk tro?

Mulig! vet ikke! Jeg hadde laget meg en "huskelapp" på mobilen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satan jeg fikk ikke det med meg,ennå jeg gledet meg en uke for å se det...Gikk det under Elvis konserten på nrk tro?

Klokken åtte fredags kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Jeg så det - det var kjempebra!Morsomt laget med de "gamle-dager" bildene, og de svenske som ble intervjuet var så uhøytidelige og artige. Jeg skal iallefall få med meg alle programmene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det - det var kjempebra!Morsomt laget med de "gamle-dager" bildene, og de svenske som ble intervjuet var så uhøytidelige og artige. Jeg skal iallefall få med meg alle programmene!

Godt å høre at vi er fler da! :-) ja, vi skulle TATT det opp! vi tar nok opp de resterende......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempebra program!

Jeg husker at jeg fant en rund hvit sten og prøvde å innbille folk at jeg var hun som spilte i "den hvita stenen".. :) Min absolutte drømmeserie som liten.

Det virket som om folk trodde på det til slutt (ihvertfall i barnehagen), men når jeg tenker på det nå var det vel for å få fred for maset mitt...

Jeg var en kløpper i svensk etter den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempebra program!

Jeg husker at jeg fant en rund hvit sten og prøvde å innbille folk at jeg var hun som spilte i "den hvita stenen".. :) Min absolutte drømmeserie som liten.

Det virket som om folk trodde på det til slutt (ihvertfall i barnehagen), men når jeg tenker på det nå var det vel for å få fred for maset mitt...

Jeg var en kløpper i svensk etter den serien!

Åååå, flere som husker den serien altså? Venninna mi og jeg hadde også en sånn hvit glatt sten som vi bytta på å ha. Måtte gjøre diverse ting for å få ha den stenen i et visst antall dager :) Men slapp å klatre opp i kirketårn og sånt da (Det gjorde de vel i serien om jeg ikke husker feil)

Håper den serien begynner en gang igjen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, flere som husker den serien altså? Venninna mi og jeg hadde også en sånn hvit glatt sten som vi bytta på å ha. Måtte gjøre diverse ting for å få ha den stenen i et visst antall dager :) Men slapp å klatre opp i kirketårn og sånt da (Det gjorde de vel i serien om jeg ikke husker feil)

Håper den serien begynner en gang igjen jeg :)

Den gikk akkurat på NRK som serie på Sommermorgen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gikk akkurat på NRK som serie på Sommermorgen. :o)

Å nei... er det sant? Så fikk ikke jeg sett det..og den serien som jeg har hatt sååå lyst til å se igjen *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei... er det sant? Så fikk ikke jeg sett det..og den serien som jeg har hatt sååå lyst til å se igjen *sukk*

Du skulle nok stått litt tidligere opp om morran i ferien din, anki! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle nok stått litt tidligere opp om morran i ferien din, anki! ;o)

*kremt* Atte, jeg var tidlig våken da - innimellom i hvert fall..men da ble som regel cartoon slått på med en gang.. Pokker også!

Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempebra program!

Jeg husker at jeg fant en rund hvit sten og prøvde å innbille folk at jeg var hun som spilte i "den hvita stenen".. :) Min absolutte drømmeserie som liten.

Det virket som om folk trodde på det til slutt (ihvertfall i barnehagen), men når jeg tenker på det nå var det vel for å få fred for maset mitt...

Jeg var en kløpper i svensk etter den serien!

Jeg også - - - og jeg innbiller meg at jeg er like god i svensk i dag! *s* - Vår lille Plutt på 5 år, har funnet seg en liten svensk venninne på campingen "Filippa",-navnet er vakkert synes Plutten vår, og hun roper hele tiden til meg - hva betyr ditt og datt. og denne Filippa bare smiler og skjønner ikke noe av den svorsken som vår Plutt med overiver og overdrivelse kommer med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...