Gå til innhold

Blotting?


Gjest Kartoffel

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

Var en tur på stranda på søndag. Der er det også en person, som har vært og badet i det varme vannet, surrer et håndkle rundt livet, tar av seg badebuksen, setter seg ned med bøyde ben vendt mot vannet, slik at alle som vil, kan se absolutt alt.

Hver gang noen tilfeldigvis så den veien, så sprikte det bare enda mer, innimellom også akompaniert av en hånd som kjelte litt med stasen. Det var absolutt ikke noe tilfeldig over handlingen.

Er det blotting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"fri" var han vel, når han fikk være på en badestrand, men du mener kanskje frigjort?

ja, det var det jeg mente :-) Kanskje han bare ville få sanda ut fra huden....eller no...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Ja! Ubehagelig å oppleve sånt..

Nå var det en dame, da, ganske lekker også, så det var mer underholdning i dette tilfellet.

Men prinsippielt er jeg enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Distré? Tankeløs?

Neida, hun justerte hele tiden stillingen alt avhengig av hvor det var størst publikum (flest mannfolk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svineknoken

Neida, hun justerte hele tiden stillingen alt avhengig av hvor det var størst publikum (flest mannfolk)

Så det var en _hun_ også? Må le litt, for jeg tok det i allefall for gitt at det var snakk om en mann! :o) Der kan du se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun justerte hele tiden stillingen alt avhengig av hvor det var størst publikum (flest mannfolk)

Ok, med den opplysningen vil jeg kalle det blotting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...