Gå til innhold

Null hull ! *danser rundt i ring *


molli

Anbefalte innlegg

.i går fikk jeg meldingen "NULL HULL !" :-)

Ville bare fortelle det, for jeg er såååååååååååååååååååå glad for det!

By the way....hvorfor spør tannleger alltid om ting, akkurat når du sitter der med kjeften full av sugeslange og andre redskaper, og ikke kan svare på en måte som høres ut som om du er ved bevissthet? :-) Men de er ganske flinke til å tolke svarene da, sikkert etter lang trening.

Tannlegen: "Bruker du tanntråd?"

Jeg: "A å ij"

Tannlegen: " Av og til, ja. Du burde bruke det hver dag, Du som har så fine tenner, det er jo synd ikke ta vare på dem da".

Jeg har to pakker tanntråd i skapet, nå skal jeg bruke dem flittig! Null hull er faen meg den beste nyheten man kan få i livet, ved siden av "Det ble en vakker, velskapt gutt!" (eller jente da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Selv gruer jeg meg til å gå till tannlegen: Vet at det er minst ett om ikke to hull på gang, og jeg *hater* å borre. Såpass at da jeg boret første gang (i voksen alder, fikk mitt første hull som 19-åring) så beit jeg tannlegen i fingeren...

Så skal jeg til tannlegen, må jeg dopes, bedøves og godsnakkes med....

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Det er sannelig ikke verst:-)

Tror det er humoren til tannlegene at de skal spørre om alt mulig etter at de har stappet alle sine duppedingser inn i munnen på pasientene sine. Egentlig så er det vel for at de skal få pasientene til å tenke på andre ting slik at de slapper mer av. De fleste lider vel mer eller mindre av litt tannlegeskrekk i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carisma1365380365

Har aldri hatt hull i en alder av 29 så jeg vet ikke hva folk snakker om når de får chills bare de snakker om LYDEN på bårra.

Hepp-hepp for at Karius og Baktus ikke herjer i verken min eller din munn;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...