Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som sikkert kjent så har jeg "flisa" som nick- og et til som jeg bruker så ikke barna skal lese....og jeg har hatt trøbbel med å huske å skrive om i signaturfeltet fra det ene innlegget til det andre - ser nå at "flisa" kommer opp HVER gang -og ikke nødvendigvis det jeg brukte da jeg ville være anonym.

BRA! :-)...mulig det hadde vært ENDA bedre om det måtte skrives inn hver gang,,,,?

Fortsetter under...

Hm. Jeg syns ikke det var så kjekt, for jeg avslørte meg på den måten...

Jeg heldigvis skrev om noen jeg kjenner og ikke meg selv, men jeg skrev første innlegg med annet nick og svarte med mitt eget... Besynderlig.

Men, akk. Sånn er det. Takk for brev, foressten. Det skal bli deilig å få gjort litt fornuftig igjen. Har du hatt tid til å skrive litt om deg selv for web-siden vår??

Hm. Jeg syns ikke det var så kjekt, for jeg avslørte meg på den måten...

Jeg heldigvis skrev om noen jeg kjenner og ikke meg selv, men jeg skrev første innlegg med annet nick og svarte med mitt eget... Besynderlig.

Men, akk. Sånn er det. Takk for brev, foressten. Det skal bli deilig å få gjort litt fornuftig igjen. Har du hatt tid til å skrive litt om deg selv for web-siden vår??

Hei på deg! :-)

Nei - var og kikket på den i går,- ,- men har ikke forfattet noe enda....vi ses på torsdag da vel? :-)

Det der drev jeg og knotet med ei stund. For jeg ville SLIPPE å skrive nicket mitt hver gang.

Jeg oppdaget at jeg måtte gå inn på profil og skrive nicket der først, så kom det opp automatisk.

Kanskje du kan prøve det neste gang du føler for å være en annen enn flisa ;0)

Annonse

Det der drev jeg og knotet med ei stund. For jeg ville SLIPPE å skrive nicket mitt hver gang.

Jeg oppdaget at jeg måtte gå inn på profil og skrive nicket der først, så kom det opp automatisk.

Kanskje du kan prøve det neste gang du føler for å være en annen enn flisa ;0)

ja, det var lurt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...