Gå til innhold

Be ut eksdama til en tidligere arbeidskollega.


Velouria

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som er skikkelig sugen på å be ut en venninne av meg. Jeg sier go for it, men har er litt i tvil.

Hun har vært sammen med i 10 år, èn han jobbet med for ett par år siden, som fremdeles min mann jobber og er litt kompis med.

De to mennene det gjelder har aldri hatt noe særlig med hverandre å gjøre utenom jobb, kanksje ett par øl sammen med min mann.

Min venninne og har ikke noe særlig med eksen sin å gjøre, de snakker sammen om de treffes, men ikke noe mer enn det. Det var hun som gjorde slutt på forholdet og han likte ikke det noe særlig, men dette er ca 9 mnd siden eller noe.

Kan min kompis be ut eksdama til denne tidligere arbeidskollegaen eller er det respektløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...