Gå til innhold

Signerer DU?


Gjest byhuldra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tør ikke

....hæ?

Mange rare tanker raste gjennom hodet mitt når jeg signerte, men redsel for å signere var aldri en av dem....forklar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....hæ?

Mange rare tanker raste gjennom hodet mitt når jeg signerte, men redsel for å signere var aldri en av dem....forklar?

Jeg er redd for slik "lister" som ligger der med fult navn - hos folk som kan finne på det verste...og det er jo tydelig at de gjør.

Jeg er en feiging! :-) og innrømmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for slik "lister" som ligger der med fult navn - hos folk som kan finne på det verste...og det er jo tydelig at de gjør.

Jeg er en feiging! :-) og innrømmer det.

Ja, det synes jeg var feigt! Situasjonen for Amina er helsvart, så skal vi sitte her oppe i trygge Norge og ikke en gang tørre å si at vi er uenige i behandlingen av henne..

med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg var feigt! Situasjonen for Amina er helsvart, så skal vi sitte her oppe i trygge Norge og ikke en gang tørre å si at vi er uenige i behandlingen av henne..

med hilsen

Hmmmm....du sier noe,,,,ok - så kriver jeg under DA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....du sier noe,,,,ok - så kriver jeg under DA!!!!!

Fint!

Du skjønner, jeg hadde de samme tankene som deg først: "tør ikke, tenk om de slemme folkene kommer og tar meg, eller tenk om de kommer etter barna".

Men, jeg strammet meg opp, og signerte, glad for at du også kom på bedre tanker!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint!

Du skjønner, jeg hadde de samme tankene som deg først: "tør ikke, tenk om de slemme folkene kommer og tar meg, eller tenk om de kommer etter barna".

Men, jeg strammet meg opp, og signerte, glad for at du også kom på bedre tanker!

mvh

Godt det ikke bare var meg som tenkte det da! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Signerte igår etter flisa's innlegg...og det håper jeg alle i den siviliserte verden gjør også for dette er et av de verste overgrep på enkeltindivider jeg noengang har hørt om. Det strider jo imot alt som finnes av humanitære lover osv!!!! HVOR ER MENNESKERETTSDOMSTOLEN NÅ!!!!!?????

hilsen fra opprørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun amme så lenge hun vil tro?? I så fall må da dette være en insentiv til å amme lenge...I påventa av å få omgjort straffen.

Ja, selvsagt signerer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare var meg som tenkte det da! hehehe

Jeg tenkte akkurat det samme som deg, og så leste jeg diskusjonen deres, og tenkte "faen, ta deg sammen, hva går det av meg, de bryr seg vel knapt om slike kampanjer, enda mindre sender ut dødspatruljer for å ta oss! Burde gjøre mye mer enn dette" Så jeg signerte likevel.

Takk, flisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...