Gå til innhold

Jeg vil gifte meg, men HVORDAN??


Nyco

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bare stikke innom byfogden og få det gjort. Og så ta en pizza på Peppes ettrpå eller noe. (Har vært gift før)

Han vil ha en markering av noe slag. Men det blir så stress med planlegging og barnevakt og surr hvis vi skal stikke til utlandet eller noe. Og da får noen garantert vite det, og så blir de sure for at de ikke fikk være med på bryllup.(Les: familien hans)

Vi kan stikke til mitt hjemsted og lage storbryllup. Jeg har ca 100 personer som mine nærmeste, han har 20.

Men de 20 hans vil neppe ta seg bryet med å dra til mitt hjemsted (langt...)

Jeg gidder ikke å lage fest her med fem av mine og hans 20!

Faen så vanskelig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli enige og gjør det på deres måte, ikke be noen dere ikke har lyst til å be, osv.

Hva med en liten markering (litt mer enn Peppes) bare dere to og barna, og eventuelt forloverne? En lunsj i byen etter vielsen, f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli enige og gjør det på deres måte, ikke be noen dere ikke har lyst til å be, osv.

Hva med en liten markering (litt mer enn Peppes) bare dere to og barna, og eventuelt forloverne? En lunsj i byen etter vielsen, f.eks..

Jeg har tenkt på det. Men jeg tror egentlig han ønsker seg noe mer romantisk eller noe sånt... Og jeg har ikke en forlover, bare broren min som bor opp hottiheiti. Ber jeg ham komme ned er vi avslørt...

Dessuten blir det sure miner hvis vi gifter oss her i byen og ikke sier noe til familien.

Nei for faen drit i det! Jeg legger hele giftinga på hylla inntil han sjøl får ut tommelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det. Men jeg tror egentlig han ønsker seg noe mer romantisk eller noe sånt... Og jeg har ikke en forlover, bare broren min som bor opp hottiheiti. Ber jeg ham komme ned er vi avslørt...

Dessuten blir det sure miner hvis vi gifter oss her i byen og ikke sier noe til familien.

Nei for faen drit i det! Jeg legger hele giftinga på hylla inntil han sjøl får ut tommelen!

Det skal jo handle om dere to, så dere kan jo få noen til å passe barna (?), smette inn til byfogden, ta en koselig lunsj bare dere to, pg så dra hjem å feire.. :)

Du leste kanskje om Inga Marte Torkildsen som hadde vært gift i 4 år uten at noen visste om det..? Kult, synes jeg.. Det skal være en privat ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he vi har det nesten omvendt. Jeg har lita slekt,men deville gjerne komet. Men vil ikke bruke flere 10.000 på et bryllup.Vi har tenkt tanken på å be om hjelp til ei kjæresteuke, også bare hoppe i det *s*

Lage sommerfest etterpå, med grilling osv.

Vil jo ha alle gavene:-)

Dere burde gjøre det slik DERE vil. Ferdig med det*s*

Men du, gå et annet sted enn Peppes da.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er har vi også fundert over med jevne mellomrom i en del år nå.

Noe litt romantisk, utenom hverdagen. Men som ikke involverer så mange andre mennesker og ikke koster så masse penger.

Men ikke Peppes :-(

Ikke får vi ordna juridiske ting som samboere heller, for vi skal jo gifte oss....en eller annen gang!

Det er liksom ikke så greit å stikke til utlandet med tre unger, heller ikke så greit å få barnevakt til tre.

p.s. vi tar gjerne imot gode ideer vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jo handle om dere to, så dere kan jo få noen til å passe barna (?), smette inn til byfogden, ta en koselig lunsj bare dere to, pg så dra hjem å feire.. :)

Du leste kanskje om Inga Marte Torkildsen som hadde vært gift i 4 år uten at noen visste om det..? Kult, synes jeg.. Det skal være en privat ting.

Det har jeg prøvd å få inn i hodet på Mr lenge nå men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he vi har det nesten omvendt. Jeg har lita slekt,men deville gjerne komet. Men vil ikke bruke flere 10.000 på et bryllup.Vi har tenkt tanken på å be om hjelp til ei kjæresteuke, også bare hoppe i det *s*

Lage sommerfest etterpå, med grilling osv.

Vil jo ha alle gavene:-)

Dere burde gjøre det slik DERE vil. Ferdig med det*s*

Men du, gå et annet sted enn Peppes da.......

Ja, Peppes var bare en illustrasjon liksom....

Hadde ikke blitt så dyrt på mitt hjemsted. Jeg har ørti tanter som eeeelsker å bake og styre med sånt!

Og gaver...vel, vi har allerede to av det meste.

*Hmm, vurderer å bortføre Mr!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er har vi også fundert over med jevne mellomrom i en del år nå.

Noe litt romantisk, utenom hverdagen. Men som ikke involverer så mange andre mennesker og ikke koster så masse penger.

Men ikke Peppes :-(

Ikke får vi ordna juridiske ting som samboere heller, for vi skal jo gifte oss....en eller annen gang!

Det er liksom ikke så greit å stikke til utlandet med tre unger, heller ikke så greit å få barnevakt til tre.

p.s. vi tar gjerne imot gode ideer vi også!

Okei!

Jeg og du møtes på en mørk skummel bar. Og så får vi tak i noen lærjakker som vi betaler med knapper og glansbilder. Og så kidnapper lærjakkene gubbene på jobb, og fører dem til et fiks ferdig lite alter inni skogen et sted, der det allerede står en ferdig kidnappet sorenskriver!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør du det:

1)Du må ha en forlover -bruk en DOLing i verste fall:-)

2)Ring og avtal time i kirke eller byfogd

3)finn et nydelig slott i Sverige eller i Danmark som dere reiser til.for en helg.kjemperomantisk

4)ha med ungene - - - de legger seg jo etterhvert! :-)

5) KOS dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør du det:

1)Du må ha en forlover -bruk en DOLing i verste fall:-)

2)Ring og avtal time i kirke eller byfogd

3)finn et nydelig slott i Sverige eller i Danmark som dere reiser til.for en helg.kjemperomantisk

4)ha med ungene - - - de legger seg jo etterhvert! :-)

5) KOS dere! :-)

*Noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...