Gå til innhold

Operasjon i kneet;(((


Gjest bonzie

Anbefalte innlegg

Operasjon i kneet

Hei;) Jeg er ei jente på 23 år som nå ganske snart skal igjennom en operasjon i det ene kneet (og det andre etterhvert).

Det som er feil hos meg er at åpningen mellom knebeinet og lårbeinet er blitt en åpning på 20-25 grader (hvor normalt er 5 grader). Det jeg lurer på hva er d som brukes for å fjerne denne åpningen og evt hva som vil skje etterpå. Må jeg ha gips, bruke krykker??

Jeg gruer meg ganske mye, siden jeg er så usikker på hva jeg skal igjennom. Håper på et svar slik at jeg kan slappe av litt mer.

På forhånd takk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råder deg til å spørre på idrettslegen (forumet), eller spørre legen din.

Legen som skal gjennomføre operasjonen vil helt sikkert gå igjennom hva som skal skje under operasjonen med deg, før inngrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...