Gå til innhold

/&#%#&#/(("=)=)ENS BUKSEBEIN!!!


Nyco

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt noen /"&%""&/( pauli ord med den som fant opp bukser med avtagbare bein!!!!

For en helt utrolig //"%"%/## oppfinnelse! Bare funnet opp for å plage den stakkaren hvis oppgave det er å vaske klær!

Jeg bor sammen med to små menn og en stor mann. Alle tre er like vimete. Kler av seg buksebeina og hiver dem i fra seg.

Nå sitter jeg med fire bukser, og TRE buksebein i ymse farger og lengder. HVOR i helsike er resten av buksene???!!!

*HYYYYYYYYYYL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkel løsning på problemet: La både de små og den store mannen vaske klærne sine selv.

Neitakk! Jeg er ikke typen til å gå rundt i rosa og lyseblå klær...

Forøvrig tror jeg alikevel mannfolka, store og små, hadde gått i nikkers hele året uansett.

DER sa jeg det! De kan pinadø få gå i knebukser resten av høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel løsning på problemet: La både de små og den store mannen vaske klærne sine selv.

Enda enklere; Ikke kjøp slike bukser til barna dine. Mannen din burde klare å lokaliserer buksebena selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda enklere; Ikke kjøp slike bukser til barna dine. Mannen din burde klare å lokaliserer buksebena selv.

Han?? Han har jo problemer med å lokalisere ræva si selv om han sitter på henda jo!!!

*Gapskratter*

Men han er god lell ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...