Gå til innhold

Sorry røykere...


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

... det er mulig jeg blir upopulær nå, men ånden deres er til å dåne av.

Jeg synes det er usmakelig at folk i bl. a. servicebransjen og helsevesenet oser av sur tobakkslukt når de står face til face med folk. Mange av dere røykere undervurderer ikke-røykernes luktesans, fordi dere selv har nedsatt smaks- og luktesans.

Jeg prøver ikke å være ekkel, men hva med å ta en pastill eller tyggis i munnen - eller bedre - stump røyken for godt?

Bare et velment råd fra en anti røyker, 29

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiltredes! :-)

PS: Heller ikke dumt om dere tar en pastill etter å ha "ni-røyka" på bussholdeplassen på vei til/fra jobb! *he, he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....når jeg er avskåret fra å irritere ikke-røykere med røyken min, så er det å irritere dere med ånden et godt plaster på såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....når jeg er avskåret fra å irritere ikke-røykere med røyken min, så er det å irritere dere med ånden et godt plaster på såret.

he, he,

Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he, he,

Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!!

;-)

Jeg blir sur når jeg prøver å slutte så jeg tar hensyn til mine omgivelser og fortsetter :-)

Nå er jeg strålende opplagt og blid for nå sitter jeg med en røyk samt et glass iskald brus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he, he,

Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!!

;-)

hehe

Jo, du har et poeng.

Jeg sluttet å røyke fast for noen måneder siden, og nå er det jo ikke no poeng å dra på svenskehandel engang!

Men jeg svidde av altformye penger på IKEA i sommer og da var det greit å "forsvare" handlingen med at det var "3mndrs røykebudsjett"..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

he, he,

Ja finnes det egentlig noen god grunn til å slutte? Det sies at dersom du slutter, så kan du dra til Syden for pengene du sparer. Men hva faen meg skal du i Syden for hvis du ikke skal kjøpe med deg billig røyk hjem??!!

;-)

morsan, morsan, morsan...

Du vet så mye, mye bedre enn det. Prioriterer du ikke helsa di da?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Vi som ikke jobber i servicebransjen eller helsevesenet kan selvsagt droppe kamferdropsen? :-)

Ja-ja. KUN de i servicebransjen og helsepersonell.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Fordel:

det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren

Ulempe:

det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna.

Yuck!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordel:

det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren

Ulempe:

det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna.

Yuck!

:)

*urk*

Snus er hundreogørtogførti ganger verre en røyk....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordel:

det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren

Ulempe:

det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna.

Yuck!

:)

Æsj! En som ofte satt foran meg i auditorium forpestet luften med å lage seg en pris, eller hva det enn heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Mm, noen lukter helt forferdelig. Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere.

Jeg røyker dessverre selv, men jeg er like fullt enig med deg, Carisma!

Når jeg først er så dum at jeg røyker, ser jeg på det som en plikt å vise hensyn til ikkerøykere! Jeg ønsker virkelig ikke å plage andre med lasten min, så stort sett røyker jeg ute. Tyggisen er også ganske uunværlig!

Faktisk setter jeg pris på at ikkerøykere sier i fra på en sakelig måte; da blir det mye lettere for meg å vise hensyn. Hvis noen ikke liker røyken min - Greit! Jeg flytter meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordel:

det plager ingen og går ikke utover andre enn brukeren

Ulempe:

det ser ulekkert ut, spesielt når det renner nedover tenna.

Yuck!

:)

Lukter det ikke av ånden til snusere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, noen lukter helt forferdelig. Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere.

"Ofte lurer jeg på om folk spiser innholdet i askebegere."

Ja, selfølgelig. Gjør ikke du?!

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...