Gå til innhold

Penis Størrelse


gutt20bergen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samleie med en jente for første gang ikke så lenge siden, og følte selv at jeg ikke hadde lang nok penis til å komme så langt inn i skjeden som jeg ville, det virket ikke som om hun var noe misfornøyd, men jeg tror jeg hadde fått mer ut av opplevelsen hvis jeg hadde hatt lenger penis.

Jeg har sett på nettsider at de tilbyr masse urtepiller og trene øvelser som vistnok skal forlenge størrelsen og gi lengre ereksjoner, går det an å trene penis på samme måte som muskler i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Prøv vektløfning på stakkaren da?

Fra spøk til alvor:

Min kjæreste hadde en ganske liten penis, men den gjorde nytta si. Jeg skal ikke legge sjul på at størrelsen betyr NOE, men hvis du gir jenta max glede og tilbyr masse variert, kommer hun til å kose seg like mye som med en større penis.

Så slapp av, og elsk med den penisen du har!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Genetisk bestemt og uforanderlig uansett piller og urter i hele verden.

høres ut som du avfeide det temmelig raskt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv vektløfning på stakkaren da?

Fra spøk til alvor:

Min kjæreste hadde en ganske liten penis, men den gjorde nytta si. Jeg skal ikke legge sjul på at størrelsen betyr NOE, men hvis du gir jenta max glede og tilbyr masse variert, kommer hun til å kose seg like mye som med en større penis.

Så slapp av, og elsk med den penisen du har!! :)

som jeg skrev fikk jeg inget intrykk av at hun var misfornøyd, det var bare fra min side ikke alt stemte helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem alt hva du leser og hører om mirakelkurer for penisforstørrelser.

Godta den du er blitt utstyrt med, men lær deg å bruke den på best mulig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres ut som du avfeide det temmelig raskt der...

Kjære deg...hva skal jeg si...Det har vært fem millioner trehundre og sekogseksti tusen innlegg om penisstørrelse, og menn som ønsker større tissefant her inne.

Det er bare det at det FINNES IKKE noe som helst metode for å få større snopp i denne verden. Så nær som å forlenge med operasjon, da henger`n sørgelig ned med huet etterpå, eller slutter å virke som den skal.

Og alle reklamer og ting fra alle verdenshjørner er bare juks fra ende til annen, for å tjene penger på sånne usikre gutter som deg!

Den dagen ei dame faktisk ER missfornøyd med deg får du garantert høre det!

Og løsningen da er å be dama om å gå og ta seg en runk og en røyk, og så finne ei ny dame!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...hva skal jeg si...Det har vært fem millioner trehundre og sekogseksti tusen innlegg om penisstørrelse, og menn som ønsker større tissefant her inne.

Det er bare det at det FINNES IKKE noe som helst metode for å få større snopp i denne verden. Så nær som å forlenge med operasjon, da henger`n sørgelig ned med huet etterpå, eller slutter å virke som den skal.

Og alle reklamer og ting fra alle verdenshjørner er bare juks fra ende til annen, for å tjene penger på sånne usikre gutter som deg!

Den dagen ei dame faktisk ER missfornøyd med deg får du garantert høre det!

Og løsningen da er å be dama om å gå og ta seg en runk og en røyk, og så finne ei ny dame!!!

å kalle meg usikker var no litt frekt, jeg klarte å få henne til å føle seg temmelig godt første gang jeg hadde samleie med en jente i det hele tatt, så ikke si det, var bare for _min_ nytelse sin skyld at jeg var nyskjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kalle meg usikker var no litt frekt, jeg klarte å få henne til å føle seg temmelig godt første gang jeg hadde samleie med en jente i det hele tatt, så ikke si det, var bare for _min_ nytelse sin skyld at jeg var nyskjerrig

Ja, men tydeligvis ikke trygg nok ettersom du la inn et spørsmål om det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tydeligvis ikke trygg nok ettersom du la inn et spørsmål om det her?

Trygg, jo, Nyskjerrig: JA, er det ikke lov det kanskje? går an å være sikker på seg selv men likevel ha lyst å gjøre det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det er sånn det bare er?

Dra frem dingsen frem med målebånd ta lengden og ommkredsen så får du svar..enten får du vite at det er heeeelt normal, å ta meg du store missfoster, eller ok ikke så veldigstor men kan funke sånn og sånn. en annen god ide er å søke på emnet så finner du en mill tråder..et innleg om den perfekte str. beroliget en kompis av meg veldig..

Eller godta at dama syntes den var ok og at om den er 7 cm 17 eller 27 er det ingenting du kan gjøre med det og lære og bruke det verktøyet du har til glede for deg og andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv penispumpe, da blir den større en stund. Om det over lang tids bruk øker penistykkelse og lengde vet jeg ikke ennå, men tykk og god blir min i alle fall, og kona er rimelig fornøyd ja. Så til alle jenter vil jeg si at dere vet at størrelsen teller. Ikke lyv til oss. Kona var fornøyd med den normale min, men når hun fikk smake den oppumpede penisen min ble hun helt vill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...