Gå til innhold

yrkesrettet atføring


Gjest jeppda

Anbefalte innlegg

hei. jeg er en gutt på 21. jeg har fått innvilget yrkesrettet atføring av aetat. summen jeg får utbetalt er etter min mening for lav til å klare meg med. jeg skal muligens flytte på meg og gå på skole senere i høst, og da burde summen vært høyere. så, har jeg noen mulighet til å be om en høyere utbetaling, det går ann å søke? og har jeg sjanser på å nå igjennom med dette?

håper på svar, mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yrkesrettet attføring er ikke mye pemger utbetalt -kommer an på hvilket grunnlag som blir lagt til grunn.

Så fremst det ikke er en beregningsfeil fra trygdekontoret/aetat, er det nok ikke lett å få "lønnsøkning".

Du bør imidlertid orientere deg om andre stønader som du kanskje kan få innvilget.

Eks. grunnstønad, hjelpestønad.

I forbindelse med skolegang bør du forhøre deg om dine muligheter for å få dekket bøker, pc(?), flytting etc.

Kanskje bostøtte kan innvilges?

Forhør deg med rette innstans, det kan lønne seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...