Gå til innhold

omskjært eller ikke


Gjest Arkus

Anbefalte innlegg

Er nå sammen med min tredje gutt. Han er ikke omskjært, hvilket mine to første kjærester var..

Lurer nå på om ikke-omskjærte gutter bør behandles anderledes? Er de mer følsomme enn omskjærte gutter? Hva er forskjellen egentilg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det viktigste er vel at du har en forhud å tenke på nå, den har jo ikke vært der tidligere. forhuden beskytter jo hodet, så du kan vel si at det er noe mer følsomt enn hos en som er omskjært... men dette finner du fort ut av når dere setter i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tussifløta:=

det viktigste er vel at du har en forhud å tenke på nå, den har jo ikke vært der tidligere. forhuden beskytter jo hodet, så du kan vel si at det er noe mer følsomt enn hos en som er omskjært... men dette finner du fort ut av når dere setter i gang...

Er det noen plass på nettet der det er bilde av omskjærte peniser ol? Før og etter osv... :) Han jeg er sammen med har en ganske tykk ring på en måte rett under hodet nå. Der det er sydd.. Skal dette gå veKk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen plass på nettet der det er bilde av omskjærte peniser ol? Før og etter osv... :) Han jeg er sammen med har en ganske tykk ring på en måte rett under hodet nå. Der det er sydd.. Skal dette gå veKk?

Den "ringen" vil gå ned i størrelse og etterhvert bare være vanlig hud, men den vil selvsagt være der. Hvis ikke ville han fått meget store problemer når han får reisning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tussifløta:=

Den "ringen" vil gå ned i størrelse og etterhvert bare være vanlig hud, men den vil selvsagt være der. Hvis ikke ville han fått meget store problemer når han får reisning :)

Men kan vi begynne å ha sex nå da tror du når den ringen fortsatt er ganske stor? Når går den ned? Det er nå en uke siden han fikk tatt vekk forhuden. Det er fortsatt litt sting enda :) Dro bort noen få i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan vi begynne å ha sex nå da tror du når den ringen fortsatt er ganske stor? Når går den ned? Det er nå en uke siden han fikk tatt vekk forhuden. Det er fortsatt litt sting enda :) Dro bort noen få i går.

Når du er klar for å ha sex igjen er det vel bare du som kan svare på.

Jeg ville nok uansett ventet til stingene har blitt borte, eventuelt brukt kondom fram til da.

Er "ringen" fortsatt hoven? Isåfall vil den gradvis gå ned, og jeg husker ikke hvor lang tid dette tok for meg.

Men en del av den vil jo alltid være der, dog vil den jo bli "tynnere" - som vanlig hud - etter som hevelsen går ned, og da vil den synes langt mindre enn den sikkert gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tussifløta:=

Når du er klar for å ha sex igjen er det vel bare du som kan svare på.

Jeg ville nok uansett ventet til stingene har blitt borte, eventuelt brukt kondom fram til da.

Er "ringen" fortsatt hoven? Isåfall vil den gradvis gå ned, og jeg husker ikke hvor lang tid dette tok for meg.

Men en del av den vil jo alltid være der, dog vil den jo bli "tynnere" - som vanlig hud - etter som hevelsen går ned, og da vil den synes langt mindre enn den sikkert gjør nå.

Er penisen mere følsom nå når huden er borte? Før når den var slapp så var den ganske liten, men nå synest jeg den er ganske stor selv når den er slapp. Og hodet er også mye større, dette pga. at forhuden ikke er der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er penisen mere følsom nå når huden er borte? Før når den var slapp så var den ganske liten, men nå synest jeg den er ganske stor selv når den er slapp. Og hodet er også mye større, dette pga. at forhuden ikke er der! :)

Litt morsomt at du sier det her, for jeg kan banne på at min vokste ganske vesentlig etter at jeg kappa forhuden.

Min teori er at forhuden tidligere var i veien, og på den måten "hindret" hodet i å nå max størrelse under ereksjon.

En hyggelig bivirkning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Men kan vi begynne å ha sex nå da tror du når den ringen fortsatt er ganske stor? Når går den ned? Det er nå en uke siden han fikk tatt vekk forhuden. Det er fortsatt litt sting enda :) Dro bort noen få i går.

Uff, jeg sitter og krysser beina når jeg leser slikt, selv om jeg er hunkjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at du sier det her, for jeg kan banne på at min vokste ganske vesentlig etter at jeg kappa forhuden.

Min teori er at forhuden tidligere var i veien, og på den måten "hindret" hodet i å nå max størrelse under ereksjon.

En hyggelig bivirkning :)

Ja, den har blitt større! Og jeg er enig med deg at det er nok forhuden som har forhindret den! Hvordan var det å ha sex aller første gang etter at du fikk det fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har blitt større! Og jeg er enig med deg at det er nok forhuden som har forhindret den! Hvordan var det å ha sex aller første gang etter at du fikk det fjernet?

Sex etter at den var fjernet var en helt ny opplevelse, kanskje spesielt fordi det jo er noe pinlig å ha sex med trang forhud (som jeg hadde..). Var lissom litt rart å ha sex da...

Noen sier at de kommer mye raskere rett etter den operasjonen, rett og slett fordi det er så "nytt", men det var ikke noe problem for meg i og med at jeg var like kjapp på avtrekkeren før jeg kappa'n! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex etter at den var fjernet var en helt ny opplevelse, kanskje spesielt fordi det jo er noe pinlig å ha sex med trang forhud (som jeg hadde..). Var lissom litt rart å ha sex da...

Noen sier at de kommer mye raskere rett etter den operasjonen, rett og slett fordi det er så "nytt", men det var ikke noe problem for meg i og med at jeg var like kjapp på avtrekkeren før jeg kappa'n! :)

Hvor lenge holder du ut nå da? Er sikker på det kommer til å gå nesten med en gang! Uæææ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambisen min har vært omskåret hele livet (nei, han er ikke jøde - eller muslim) så han vet jo ikke forskjell, men jeg som partner kan si at jeg merker forskjell fra ikke omskårne gutter. Han er litt mindre følsom på hodet (selvsagt, det er blottet hele tiden og har vært det i snart 30 år) og han holder kanskje litt lenger pga det, i tillegg blir det jo litt annerledes med ronking og sånnt - litt andre måter som er bedre enn den trad. opp og ned med forhuden over hode-bevegelsen.

Og det er så nyyyyydelig å se på!

Forhud er da noe av det styggeste gud har skapt, er det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge holder du ut nå da? Er sikker på det kommer til å gå nesten med en gang! Uæææ :)

Jeg tar ikke tiden, blir bare psyken ned :)

Neida, hvor lenge jeg holder ut varierer da noe grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke tiden, blir bare psyken ned :)

Neida, hvor lenge jeg holder ut varierer da noe grusomt...

Rekker kanskje ikke å starte klokka engang...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...