Gå til innhold

Edderkopper!


Gjest carlina

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Er det noen som har noen gode råd for å bli kvitt dem?

Plages med store ekkle svarte edderkopper med to hvite prikker på ryggen,som er overalt rundt huset..brrr

Kjøpte ett middel på en forretning for skadedyr,jækla effektivt men også for dyrt å holde på med hele sommeren.

Kanskje dere har noen linker liggende som dere kan legge inn,har ikke funnet noe selv!

Avsluttningvis vil jeg si at edderkopper er verdens styggeste dyr og de gir meg frysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er edderkoppår i år. Normalt er jeg ikke spesielt glad i disse ekkle krypene, men i år er det ille. Prøv med Radar innsekts-spray rundt dører ogvinduer så slipper du å få dem inn i alle fall. Ute- gjør som meg -hyl og løp:-)

mvh. og full forståelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Katt!

Katter spiser edderkopper og katter liker å leke med edderkopper.

usj..liker ikke katter heller...enda mindre når de spiser edderkopper...jyyyaaak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Bland kanel og grovsalt..

Dette strødde jeg rundt husvegger et sted jeg bodde tidligere. Så ikke en edderkopp mer den sommer'n.

Hmm takker den skal jeg prøve...de er jo så inn i gamp ræva svære å beistene som boltrer seg rund huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Det er edderkoppår i år. Normalt er jeg ikke spesielt glad i disse ekkle krypene, men i år er det ille. Prøv med Radar innsekts-spray rundt dører ogvinduer så slipper du å få dem inn i alle fall. Ute- gjør som meg -hyl og løp:-)

mvh. og full forståelse

Har prøvd et middel som virket,men det er ikke noe poeng å bruke det der det er utsatt for regn...

Takk for tips =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katt!

Katter spiser edderkopper og katter liker å leke med edderkopper.

Min katt spiser ikke edderkopper.

Jeg har nå på et par dager sett 3 grusomt store, sorte og kraftige edderkopper, ca 6 cm i diameter (med bein) - i min bolig!! De er ikke redde, heller tvert i mot. Jeg tror faktisk de kan gå til fysisk angrep på meg.

Men jeg hørte igår rykter om en liten, interessant BRIKKE som man plugger inn i kontaktstøpsel i veggen. Denne skal gi fra seg en høyfrekvent lyd som edderkopper skyr! Tror prisen ligger på rundt 400 kr, og man kan få kjøpt den på postordre. Visstnok veldig effektiv. Svært aktuelt for mitt vedkommende.

Og jeg som grudde meg for asia-turen pga angst for ekle edderkopper og andre kryp, men var slettes ikke plaget av slikt. Men det første som møter meg når jeg kommer hjem er en bøling med store spyfluer og diiiigre edderkopper! I mitt rene hjem!

Jeg vurderer også Rentokil. (Rent-to-kill)

Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt spiser ikke edderkopper.

Jeg har nå på et par dager sett 3 grusomt store, sorte og kraftige edderkopper, ca 6 cm i diameter (med bein) - i min bolig!! De er ikke redde, heller tvert i mot. Jeg tror faktisk de kan gå til fysisk angrep på meg.

Men jeg hørte igår rykter om en liten, interessant BRIKKE som man plugger inn i kontaktstøpsel i veggen. Denne skal gi fra seg en høyfrekvent lyd som edderkopper skyr! Tror prisen ligger på rundt 400 kr, og man kan få kjøpt den på postordre. Visstnok veldig effektiv. Svært aktuelt for mitt vedkommende.

Og jeg som grudde meg for asia-turen pga angst for ekle edderkopper og andre kryp, men var slettes ikke plaget av slikt. Men det første som møter meg når jeg kommer hjem er en bøling med store spyfluer og diiiigre edderkopper! I mitt rene hjem!

Jeg vurderer også Rentokil. (Rent-to-kill)

Herregud.

FY FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj..liker ikke katter heller...enda mindre når de spiser edderkopper...jyyyaaak

Ikke like katter!!!!

Da fortjener du alle edderkoppene og flere til :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mye å gjøre med dem. De kommer seg inn i huset uansett hva du gjør. De kommer inn i småsprekker ol.

Jeg er hysterisk for edderkopper, men har innsett at vi må ha dem eller flytte til Svalbard. Der har de sikkert ikke disse ekle vemmelige greiene.

Min sønn fant en som var så stor som en femmer. Grøss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest carlina

Tror ikke det er mye å gjøre med dem. De kommer seg inn i huset uansett hva du gjør. De kommer inn i småsprekker ol.

Jeg er hysterisk for edderkopper, men har innsett at vi må ha dem eller flytte til Svalbard. Der har de sikkert ikke disse ekle vemmelige greiene.

Min sønn fant en som var så stor som en femmer. Grøss.....

Fysj å æsj....femmere har vi rundt hele huset i de vemmelige nettene sine...

Har ikke fått problemene inn i huset ennå,gjør vi det emigrerer jeg til nisseland(nordpolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...