Gå til innhold

retvizan - ungt sinn i litt eldre kropp!


birdie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rufsetufsa

    7

  • SierDuDet

    4

  • avil

    4

  • ingera

    3

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med dagen, jeg hadde lyst til å kjøpe deg en pipe men aner ikke hvor de har sånt og heller ikke hva du har fra før. Kanskje på tide med et bilde fra samlinga? ;-)

Håper du får en fin bursdag med god mat og bayer! :-)

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Grattis.

Har bare noe tørrfisk å slenge over,men håper du får noen kule capser, og en bill. til neste års ett eller anna France...(med sykler)

Øh, klarer ikke prestere noe bedre på mårran.

Drikk deg full, og lev livet du.

*synger bursdagssang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen mamma :-))))

Kjekkt at du likte gaven så godt , men husk nå på at DOL er viktigere enn å se på film. (Elers så må gaven leveres tilbake) He,he...

*Bursdagsklemmer*

Alfebassen og ungene hilser også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjære venn! Håper du får en vidunderlig dag og ingen skrekkøgle i sikte osv.

Hva fikk du av gubben da? Eller la meg omformulere meg litt; fikk du noe av gubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Takk, fugger'n. :-)

Bøker skal hentes på posten i dag, pipe har jeg fått Hr Wulfi, - forma som ei svær flue, he he - men digisnadderet får jeg nok ikke. Skitt au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...