Gå til innhold

Noen som vet om Amy går i reprise?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såg slutten. Alt gjekk som vanleg utruleg bra. Amy blei frisk, mora skal gifte seg, den eine broren fekk adoptivsonen tilbake, og den andre broren flyttar til San Francisco med dama...

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sa hun ja?

Såg slutten. Alt gjekk som vanleg utruleg bra. Amy blei frisk, mora skal gifte seg, den eine broren fekk adoptivsonen tilbake, og den andre broren flyttar til San Francisco med dama...

Hurra!

Jeg fikk ikke med at moren skulle gifte seg, bare at kjæresten fridde (som han har gjort mange ganger før) mens moren gråt fordi hun trodde han var død, men at hun allikevel sa at han var sleip som utnyttet situasjonen med å fri. Sa hun ja til frieriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med at moren skulle gifte seg, bare at kjæresten fridde (som han har gjort mange ganger før) mens moren gråt fordi hun trodde han var død, men at hun allikevel sa at han var sleip som utnyttet situasjonen med å fri. Sa hun ja til frieriet?

Hun skal ikke gifte seg. Men han typen fikk kreditt for et godt forsøk ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke med at moren skulle gifte seg, bare at kjæresten fridde (som han har gjort mange ganger før) mens moren gråt fordi hun trodde han var død, men at hun allikevel sa at han var sleip som utnyttet situasjonen med å fri. Sa hun ja til frieriet?

Nei, hun svarte: "It's not fair". Han utnyttet jo situasjonen ved å fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...