Gå til innhold

AAaaaargghhhh!!!


carma

Anbefalte innlegg

Sambo er ikke helt i form, og jeg lar han ha sengen alene for natten, i og med at vi kun har sånn 1 1/2-manns seng og han endelig fikk slått seg til ro i en stilling der det ikke lenger var så god plass til to.

Så...-jeg legger meg på sofaen og sover godt der fra halv to til rundt halv fem...

DA...

...våkner de to små monstrene...

Jeg våkner idet de to krapylene stuper under teppet mitt og gjør et duo-angrep på de stakkars tærne mine som ligger der og aner fred og ingen fare.

Med en klo godt plantet inn under hver tå-negl spretter jeg opp og får ristet av meg angriperne som kjapt piler ut og under bordet for å planlegge neste attakk...

Jeg prøver å pakke tærne ekstra godt inn i teppet og legger meg ned for å finne Jon Blund igjen uten særlig hell... Bare jeg leer på en lillefinger, er de der - på pletten - klar til å fange og drepe alt som er i bevegese.

Så - jeg gir opp søvnen for en liten stund og kravler opp av sofaen i tro om at jeg skal klare å roe ned vandalene litt.

Det er som om stua er forvandlet til tidenes fornøyelsespark og naturens lover er plutselig opphevet der de fyker høyt og la... FUCK!!!! Der gikk askebegeret i gulvet...

I alle fall....

De er OVERALT! Klatrer rett opp stueveggen, over i hyllene, velter og vandaliserer og lager et enormt leven, mens jeg løper rundt i mørket og prøver å redde det som reddes kan.

Jeg forsøker å lytte etter med ett øre om ikke sambo våkner av alt styret, men blir jevnt forsikret av den velkjente lyden som sier at han er langt borte i drømmeland... Hvordan i all verden kan han sove gjennom det her!!??!

Nå, i skrivende stund, sitter jeg og håper på at dopet mitt snart skal funke på de to gale kattungene...- en stor, god skål med oppvarmet melk.

Bare håper og håper at de skal komme tassende stappfull mage og døsig kropp for å finne seg hver sin krok og sove ut natten i.

Jeg kan enda høre noen byks og sprell ute på kjøkkenet fra tid til annen, men... De må vel roe seg snart nå...?

Kan i det minste høre meg selv tenke nå, og kan ikke la være å lure på hvem i huleste det var som byttet ut de to herlige, små nøstene våre med disse monstrene?? Hva skjer egentlig med katter om natten??

Jeg er såååh trett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katter er ulumskheter av noen dyr.

Søte når de er små, med etter det burde man sende dem ut for å leke på en traffikert vei.

Siden deres allerede nå ser ut til å ha rablet, så er det kanskje på sin plass å slenge dem ut på E6'en, først som sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er ulumskheter av noen dyr.

Søte når de er små, med etter det burde man sende dem ut for å leke på en traffikert vei.

Siden deres allerede nå ser ut til å ha rablet, så er det kanskje på sin plass å slenge dem ut på E6'en, først som sist! :)

Jeg har vel fra tid til annen hørt en ond stemme i mitt indre som ber meg lukke opp vinduene for å "lufte" litt ekstra her, men dyra har liksom klart å krype godt inn i hjerterommet og da :o)

Akkurat nå har han ene krøpet opp i fanget mitt og prøver å sjarmere meg med en melkevåt snute og durende maling, og jeg tror nesten det funker...

Hun andre sitter dypt konsentrert i vinduskarmen og jobber meg å få revet alle te-lysene ut av lysestakene mens hun stadig opplyser meg med et triumferende "Prrrrrtt!" hver gang hun lykkes...

Jeg vurderer å sjekke ut sofaputene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med katt da! De er så nydelige.

Men,kattunger gir en slags forsmak på våkenetter unger vil gi deg.:-)

De bare er sånn*s*

Kos deg.

Om du vil oppdra dem, er ei spruteflaske med vann en lur ting å ha stående.

Ellers trenger de masse kos og utløp for leken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med katt da! De er så nydelige.

Men,kattunger gir en slags forsmak på våkenetter unger vil gi deg.:-)

De bare er sånn*s*

Kos deg.

Om du vil oppdra dem, er ei spruteflaske med vann en lur ting å ha stående.

Ellers trenger de masse kos og utløp for leken sin.

Joda, spruteflaska har vært der fra början, men hva hjelper vel det, når frøkna slettes ikke har noe i mot vann og gladelig kommer inn i dusjen sammen med oss??

Han andre poden har lært litt da, og er ikke særlig glad i den flaska.

Men det er jo gøy og kos, absolutt :o) Av og til blir det bare litt mye av det gode. Hehe..

Har hatt masse katter før, så vi vet endel om de, da. Men disse to her har noen særheter som tar kaka... Kanskje nettopp det som gjør dem så skjønne og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler* jeg lærte tidlig at katter på soverommet (eller i ditt tilfelle der hvor man måtte finne på å sove) ikke passer sammen. Vår pus har nemlig funnet ut at for å vekke oss er det bare å sitte på magen vårm, stikke _en_ liten klo i neseboret og dra som bare rakkern. Det er slik jeg elsker å våkne om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe hørtes jo morsomt ut det der. Men hvorfor stengte du dem ikke ute av stuen da?

Da hadde jeg måttet stenge dem inne på badet da... det har jeg ikke hjerte til. To av dem, inne på et lite bad en hel natt...? Dakars! (Ja, vi har litt få dører her....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* jeg lærte tidlig at katter på soverommet (eller i ditt tilfelle der hvor man måtte finne på å sove) ikke passer sammen. Vår pus har nemlig funnet ut at for å vekke oss er det bare å sitte på magen vårm, stikke _en_ liten klo i neseboret og dra som bare rakkern. Det er slik jeg elsker å våkne om morgenen.

*lol* Syns jeg ser katta sitte der på magen med kloa ute og sikte seg inn...

Det har seg liksom sånn - at vi ikke har dør inn til soverommet eller stuen....eller noen annen plass uten om badet.. hehe. Da er det ikke lenger like lett å holde dem unna der vi sover, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pjuh* jeg er glad jeg har barn og ikke katter ... Greit nok at man må mase om fluor, men de lar i det minste tærne mine være ifred om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pjuh* jeg er glad jeg har barn og ikke katter ... Greit nok at man må mase om fluor, men de lar i det minste tærne mine være ifred om natten.

Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Syns jeg ser katta sitte der på magen med kloa ute og sikte seg inn...

Det har seg liksom sånn - at vi ikke har dør inn til soverommet eller stuen....eller noen annen plass uten om badet.. hehe. Da er det ikke lenger like lett å holde dem unna der vi sover, liksom.

Ja, det er helt utrolig hvordan han kom på det. Smart liten pus det der. Og det er selvsagt effektivt, for det gjør ¤/# vondt! Det er jo egentlig vår egen skyld, for i begynnelsen stod han bare på gulvet og mjauet. Men vi lærte oss til å sove videre, derfor måtte han utvikle nye og bedre metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, så søtt :)

Katten min hadde ekstremt tå-fetisj når han var liten, men nå har slutttet litt med det.

Men han har oppdaget at ingenting er mer effektivt enn katteunge-mjauing. Da får han alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...